۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

روحانی‌نژاد:

خبرگزاری مهر در راستای اطلاع رسانی صحیح جامعه ایفای نقش می کند

خبرگزاری مهر در راستای اطلاع رسانی صحیح جامعه ایفای نقش می کند

اراک - خبرگزاری مهر: معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور و سرپرست امور مجلس و استان ها گفت: خبرگزاری مهر در راستای اطلاع رسانی صحیح و گسترش فرهنگ تبلیغی در جامعه نقش ایفا می کند.

یه گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد ظهر روز چهارشنبه در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های حجت الاسلام سرلکیان به حجت الاسلام صفر قربان پور تبریک گفت و افزود: همه افرادی که به هر نوعی مسوولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند باید در راستای پیشرفت و تعالی نظام تلاش کنند.

وی با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات در کشور گفت: این سازمان مکانی است که حکمش مستقیما از ولی فقیه است و وظایف و اساسنامه اش باید به تایید ولی فقیه برسد.

حجت الاسلام روحانی نژاد ادامه داد: خبرگزاری مهر در راستای اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ تبلیغی در جامعه نقش ایفا می کند و مدارس صدرا، دانشگاه صدر در راستای اهداف سازمان شکل گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه قرآن و تبلیغ نیز فعالیت های گسترده ای انجام شده است، اضافه کرد: ترویج فرهنگ قرآنی، نشریات، ادبیات مقاومت از برنامه های انجام شده است که بیش از هزار عنوان اثر در زمینه ادبیات مقاومت منتشر شده است.

وی با بیان اینکه ادامه داد: این استان مهد علم، معنویت و مهد انقلابی بزرگ است که شخصیت های بزرگی همچون آیت الله اراکی، آقا ضیاء الدین، دکتر حسابی، شهید چمران و در راس همه آنها امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آن می درخشد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه به برکت وجود این بزرگمردان احیا شد و افتخارات بزرگی را برای جهان اسلام در پی داشت.

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی جایگاه ویژه و ماوریت های مهمی در امر تبلیغ و ترویج دین در نقاط مختلف بر عهده داشته و خدمات ارزنده ای در این زمینه داشته است.

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسوولان استان و روحانیان در این مراسم با اشاره به آیات قرآن در رابطه با جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر یک بار در قرآن آمده است و یعنی جهاد فرهنگی و تبلیغی و فکری است.

وی ادامه داد: همه باید تمام تلاش خود را در راستای این جهاد فرهنگی بکار بگیرند تا به سعادت و سلامت برسیم.

مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: این جهاد کبیر بزرگیش به وسعت سیما و رسالت انبیاء گذشته و نبی گرامی اسلام است که طولانی و ادامه دار است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: استمرار جهاد کبیر تنها انجام نمی گیرد و نیازمند یک جبهه فرهنگی و فکری است.

این مقام مسوول در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بیان کرد: دوران دفاع مقدس دورانی سراسر عزت و افتخار برای ملتی است که به مملکت و انقلاب خود وفادار بوده و توانستند در مقابل کفر جهانی ایستادگی کنند.

در ادامه این مراسم از خدمات حجت الاسلام سرلکیان مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان مرکزی تقدیر شد و حجت الاسلام صفر قربان پور به عنوان مدیر کل انتخاب شد.
 

کد خبر 2142929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha