قشم - خبرگزاری مهر: امام جمعه قشم گفت: انتظار رهبری و مردم از رئیس جمهور آینده پایبندی به قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار شکرگزاری، شوق حضور مردم را در ساعات اولیه انتخابات بسیار پررنگ توصیف کرد.

وی با این روند پیش‌بینی کرد یقیناً در فرصت‌های باقی مانده، حضور مردم به پای صندوق‌ها گسترده‌تر خواهد شد.

حجت الاسلام حسن‌زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از مردم خواست در به اوج رساندن خلق این حماسه سیاسی سرعت بخشند و رای خود را به تاخیر نیندازند.

وی انتظارش از رئیس جمهور آینده را همان انتظار مردم و انتظار مقام معظم رهبری از ریاست جمهوری ذکر کرد که در واقع پایبندی به قانون اساسی است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری تشریح کرد: توجه به مباحث فرهنگی و علی‌ الخصوص اقتصادی باید در سرلوحه برنامه‌های رئیس جمهور آینده باشد به گونه ای که باعث شادی دل امت حزب الله و رهبر معظم انقلاب شود.

امام جمعه قشم در بحث انتخابات شوراها به گستردگی حضور مردم در شهرها و روستاهای قشم اشاره داشت و اظهار امیدواری کرد که تمامی مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشند.

وی در بحث رقابت نامزدهای شوراهای شهر و روستاهای قشم اظهار داشت: از امروز دیگر باید رقابت‌ها جانشین رفاقت شود و کدورتی اگر در میدان رقابت‌ها تا دیروز بجا مانده، امروز دیگر کدورت‌ها را دفن کنند و از فردای روز انتخابات محبت و دوستی و مهربانی بین مردم و بین نامزدها حاکم شود.