۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۱۸

مهر گزارش می‌دهد/

مردمان سرزمین مروارید در خلق حماسه متحد شدند/ صفوف دشمن شکن شیعه و سنی در غرب هرمزگان

مردمان سرزمین مروارید در خلق حماسه متحد شدند/ صفوف دشمن شکن شیعه و سنی در غرب هرمزگان

بندرلنگه- خبرگزاری مهر: مردم شیعه و سنی غرب استان هرمزگان با اتحادی مثال‌زدنی برای خلق حماسه سیاسی در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرستان بندرلنگه در سواحل غرب استان هرمزگان از نخستین ساعات آغاز فرآیند اخذ رای با حضوری گسترده آرای خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صندوق انداختند.

اهالی بندرلنگه از شیعه و سنی امروز با وحدتی مثال‌زدنی و در کنار یکدیگر پای صندوق‌های رای رفتند تا در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور مشارکت کنند.

مردمان سرزمین مروارید امروز شوری وصف‌ناشدنی در رقم زدن حماسه سیاسی داشتند و برای انتخاب افراد اصلح موردنظر خود برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور یافتند.

در شهرستان بندرلنگه 138 شعبه اخذ رای شامل 45 شعبه شهری و 93 شعبه روستایی در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر وروستا فرآیند اخذ رای را انجام می‌دهند.

شعبه‌های اخذ رای این شهرستان شامل 106 شعبه ثابت و 32 شعبه سیار است که سه هزار نفر عوامل اجرایی شامل بازرسان، ناظران، نمایندگان فرماندار، هیئت‌های شعب درپای این شعبه‌ها به بازرسی ونظارت می‌پردازند.

دراین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان بندرلنگه 747 داوطلب شامل 111 نفر شهری و 646 نفر روستایی باهم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد 29 نفر در پنج شهر شامل بندرلنگه، کنگ، لمضان، چارک و کیش و 348 نفر در 110 روستا به چهارمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا راه پیدا می‌کنند.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری وچهارمین دوره شوراهای شهر و روستا در پنج شهر،110 روستا و سه جزیره شهرستان بندرلنگه درحال برگزاری است.

علاوه‌بر شهرستان بندرلنگه مردم در دیگر شهرستانهای غرب استان هرمزگان نیز حضوری پر شور در انتخابات داشته‌اند.

احمد جباری رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس نیز در این خصوص با تاکید بر اهمیت خلق حماسه حضور ملت ایران در انتخابات اظهار داشت: دفع توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران تنها با حضور میلیونی ایرانیان در سراسر کشور در پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر خواهد بود و برگزیده ملت هر کسی که باشد، باید خود را برای خلق یک حماسه در خدمت به مردم و برداشتن مشکلات از دوش مردم آماده کند.

نماینده مردم بندرلنگه، ‌بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میزان قدرت و قاطعیت حکومت مردان هر کشوری متناسب با میزان حمایت مردم آن کشور از نظام و حاکیمت است و دستیابی به توفیقات بزرگ جز با مشارکت و همراهی هوشمندانه مردم در صحنه انتخابات و صحنه‌های اثبات مشارکت اجتماعی ملت امکان‌پذیر نیست.

عضو کمیسیون عمران و سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس با اشاره به مشارکت فعالانه مردم مناطق غربی استان هرمزگان در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: جامعه اهل سنت ایران به عنوان بخشی از پیکره ایران عزیز در روز انتخابات حضوری پر شور دارند و اثبات خواهند کرد که در مسیر تعالی و پیشرفت ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و دشمنان بدانند که ملت ایران یک ملت متحد و همدل در مسیر رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خویش است.

کد خبر 2076520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha