اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم اعلام کردند: حضور پر شور مردم در انتخابات، استکبار جهانی و توطئه های شوم معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس و خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و علی اکبر شعبانی فرد با صدور بیانیه ای مشترک  ضمن قدردانی از قشرهای مختلف مردم آورده اند: حماسه به یادماندنی هموطنان عزیز در 24 خرداد برگ زرینی دیگری بر افتخارهای نظام اسلامی افزود.

در این بیانیه مشترک خاطر نشان کرده اند: مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در 34 سال عمر انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور و مشارکت گسترده و فعالانه خود در تمامی صحنه های انقلاب به خصوص انتخابات عزم، اراده و انسجام ملی خود را برای صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانده اند.

در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: حضور پر شور مردم در انتخابات، استکبار جهانی و توطئه های شوم معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مایوس و خنثی کرد و نشان داد که برای تحقق آرمان های امام راحل و دفاع از کیان و ارزش های گرانسنگ نظام اسلامی در تمامی صحنه ها مشارکت دارد.

نماینده ولی فقیه و استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از این بیانیه یادآور شده اند: روز گذشته سرزمین امام خمینی (ره) به فهم، عشق و هوشیاری فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خود بالید و آخرین تیرهای رها شده توسط بدخواهان جمهوری اسلامی ایران را به خودشان برگرداندند.

آیت الله دری نجف آبادی و شعبانی فرد با قدردانی در این بیانیه از مردم با بصیرت و ولایتمدار به مناسبت خلق حماسه پر شکوه و به یادماندنی انتخابات رییس جمهوری خاضعانه تشکر کرده اند.