بندرعباس - خبرگزاری مهر: آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و گسترده مردم غیور استان در خلق حماسه ۲۴ خرداد قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی آمده است: بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی حماسه آفرید و به ندای رهبر خردمند و ژرف اندیش خود پاسخ جانانه داد.

در بخش دیگری از این بیانیه از همه مردم ولایی و انقلابی استان هرمزگان که به حق، دِینِ خود را نسبت به دین و انقلاب اداء کردند تشکر و قدردانی شده است.

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از حضور حماسی هرمزگانی‌ها در انتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان در پای صندوقهای رای قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از شما مردم غیور، حافظان تنگه هرمز و خلیج فارس که با خلق حماسه ای دیگر ،لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نه گفتن به تمام ابرقدرتها و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور شگفت انگیز و حداکثری جهان را متحیر کردید تقدیر و تشکر می کنیم.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است امیدواریم به یاری خداوند همیشه با حضور بموقع ، دست یاوگویان و یاوه سرایان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را کوتاه نماییم.

بامري: مردم هرمزگان از امتحان انتخابات سربلند و با اقتدار بيرون آمدند

رئيس ستاد انتخابات استان هرمزگان ضمن تشكر و قدرداني از حضور حماسي مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي گفت: مردم هرمزگان از امتحان انتخابات سربلند و با اقتدار بيرون آمدند.

گل محمد بامري طي پيامي از حضور حماسي و پرشور مردم تشكر و قدرداني كرد و انتخابات را امتحاني دانست كه مردم هرمزگان از آن با سربلندي و اقتدار بيرون آمدند.

وي اظهار داشت: نظام ما اسلامی و مکتبی است و حفظ نظام دینی یک وظیفه ملی، فردی و الهی است كه مردم هوشيار هرمزگان در اين خصوص به نحو احسن اداي تكليف كردند.

معاون سياسي امنيتي استاندار با اشاره به این که مردم هرمزگان در روز انتخابات به خواسته رهبری و خون شهدا لبیک گفتند، افزود: مردم با این حضور نقش خود را در تقویت این نظام مقدس الهی ایفا نموده و بار ديگر دشمنان را مايوس و تمامي نقشه هاي آنان را نقش بر آب کردند.

وي خاطر نشان كرد: برگزاري همزمان انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا كاري دشوار و اولين تجربه در كشور بود كه به فضل الهي، رهنمود هاي مقام معظم رهبري و تلاش مسئولين و مجريان به خوبي انجام گرفت.

بامري از تلاش‌ها و خدمات همه مسئولين و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان تشکر کرد و گفت: در استان هرمزگان همه مجريان، ناظرين و دست اندكاران با كار شبانه روزي و بي وقفه، وظیفه خود را در خلق حماسه سیاسی به خوبی انجام داده و در چارچوب قانون عمل كردند.

رئيس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینكه رای دادن بیعت دوباره با رهبری و شهدا است تصریح کرد: ملت رشد یافته ایران به صورت هوشمندانه با حضور خود در پای صندوق های رای تمام جهان را بهت زده نمودند.

وي با بیان این که چشم جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده است ابراز داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم خواستار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

استاندار هرمزگان از حضور گسترده مردم در انتخابات قدرداني كرد

استاندار هرمزگان در پیامی حضور گسترده مردم در انتخابات را لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق حماسه سیاسی دانست

ابراهیم عزیزی در پیامی اعلام کرد: انتخابات 24 خرداد نشان داد انقلاب اسلامی و نظام برآمده از متن اراده و رأی مردم، با صلابت و استواری بی نظیر همچنان در صراط مستقیم به سمت دستیابی به اهداف و آرمان های متعالی خود شتابان تر از گذشته در حرکت است و جبهه دشمنان رنگارنگ جمهوری اسلامی همچنان برابر آن ناکام و ناتوان خواهد بود.

عزیزی با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تجلی وحدت و انسجام ملت ایران بود، افزود: به طور قطع پیروز اصلی میدان حماسه سیاسی 24 خرداد مردم شریف ایران اسلامی هستند .

وی گفت: مردم فهیم، بیدار و دشمن شناس ایران اسلامی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دشمن را مات و حیرت زده کرده و به رغم تمام فشارهای تبلیغاتی نظام سلطه و استکبار، بار دیگر اراده خود را در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

استاندار هرمزگان در ادامه ضمن قدردانی از حضور مردم این استان در انتخابات 24 خرداد خاطرنشان ساخت: مردم مومن، انقلابي و حماسه ساز هرمزگان نیز در این‌ برهه‌‌ حساس‌ مانند همیشه‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری لبيك گفته‌ و با درك‌ اهمیت‌ و حساسيت بالاي انتخابات و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامي حضوری پررنگ داشته و ضمن اداي تكليف ديني و ملي، جلوه هاي بي نظيري از اقتدار، عزت و وفاوداري خود به آرمان ها و ارزش هاي الهي را در مقابل ديده گان جهانيان جلوه گر ساختند.

عزیزی گفت: حضور ميليونی آحاد مردم ايران اسلامی بالاخص مردم شريف استان و شركت در اين آزمون بزرگ الهی را به ولی امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و تمامی ولايت‌مداران متعهد تبريك و تهنيت عرض كرده، استمرار نصرت الهی و فتح قلل سياسی جهان را از درگاه حضرتش مسئلت می نمایم.

بیانیه تشکر نمایندگی ولی فقیه در اهل سنت از مردم هرمزگان

روز 24 خردادماه همانطور که از تجارب تاریخی، غیرت ملی و بصیرت روزافزون ملت ایران بر‌می‌آمد تبدیل به روزی ماندگار، تاریخ‌ساز و تعیین‌کننده شد.

روز گذشته مردم ایران با انگشتان جوهری خود یاوه‌گویی و دروغ‌گویی دشمن را تایید و به ندای رهبر و مقتدایشان خالصانه و هوشیارانه لبیک گفتند و این نقطه عطفی است برای تداوم نعمت امنیت، عقب‌گرد دشمن از مواضع زورگویانه‌اش و نیل به سمت تحقق آرمان انقلاب اسلامی.

توام شدن وحدت ملی و وحدت مذاهب  اسلامی در استان هرمزگان، شادی مردمان شهر ایمان و آفتاب را از تحکیم برادری و صمیمیت بین برادران شیعه و اهل‌سنت چندبرابر و یاس و نامیدی دشمنان از ایجاد فتنه و کدورت را افزون کرده است.

بی‌تردید حضور پر شور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا نشان داد که نیروی توکل به خدا و ایمان به وعده الهی از هر نیرویی در جهان برتر است و ملتی که با خدای خود عهد و پیمانی ببندند و بر این پایبندی استمرار بورزند خداوند دشمنان آن ملت را برایشان مغلوب می‌کند.

آفرین بر عزم ملی مردم ایران و آفرین بر ولایتمداری و بصیرت این ملت سرافراز؛ خلق باشکوه حماسه سیاسی را به محضر مقام‌معظم‌رهبری، امام‌خامنه(مدظله‌العالی) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خدای بزرگ پیروزی روزافزون ملت ایران را در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی مسئلت دارم.