کاپیتان تیم ملی والیبال پس از کسب پیروزی در دومین دیدار برابر صربستان در لیگ جهانی با تاکید بر اینکه حق مان در دیدار نخست هم برد بود، گفت: فکرمی کنم این ارزشمندترین بردی بود که والیبال طی سال های اخیر کسب کرده، به خصوص در دیدارهای خانگی که داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید معروف پس از دیدار تیم های ایران و صربستان در لیگ جهانی که امروز یکشنبه برگزار شد و با برتری 3 بر 2 تیم ملی کشورمان به پایان رسید، اظهارداشت: بازی اول بهتر کار کردیم. در آن بازی از نظر فنی، دریافت، دفاع و حتی امتیاز ها کاملا برتر از صربستان بودیم. در کل در آن بازی همه چیز به نفع ما بود جز نتیجه نهایی.

وی تصریح کرد: برای این بازی هم استرس های خاص خودش را داشتیم به خصوص در گیم پنجم که واقعا سرنوشت ساز بود. اما خوشبختانه تماشاگران کمک کردند تا بتوانیم خوب بازی کنیم و پوئنی از دست ندهیم. در کل فکر می کنم در بازی اول هم مستحق باخت نبودیم. باید در  مصاف با صربستان صاحب دو برد می شدیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال تاکید کرد: باخت برای هیچ ورزشکاری قابل قبول نیست چون فشار روحی زیادی را وارد می کند اما ما همه استرس ها و فشارها را تحمل کردیم و این بازی را به نفع خودمان تمام کردیم. فکر می کنم این لذت بخش ترین بردی بود که والیبال طی سال های اخیر کسب کرده به خصوص در دیدارهای خانگی که داشتیم.

معروف با اشاره به دیدار با ایتالیا در هفته پنجم رقابت های لیگ جهانی گفت: این تیم در زمین روسیه به پیروزی دست یافته و این حکایت از قدرت بالای آنها دارد. در حال حاضر هم که ایتالیا صدرنشین است. اما مهم این است که تیم ایران با بردی که برابر صربستان گرفت، جان گرفت. بنابراین با روحیه بالا به مصاف ایتالیا می رویم و می رویم تا بازی خوبی داشته باشیم.