۲ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۲۵

حمزه زرینی:

نشان دادیم تیم ایران تغییر کرده است/ باید بازی اول را هم می‌بردیم

نشان دادیم تیم ایران تغییر کرده است/ باید بازی اول را هم می‌بردیم

بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال با اشاره به برد مقابل صربستان گفت: ما خوب بازی کردیم و برنده شدیم. با این بازی نشان دادیم که تیم ایران عوض شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه زرینی در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان که شامگاه امروز یکشنبه در سالن 12 هزار نفر آزادی تهران برگزار شد و با برتری 3 بر 2 تیم کشورمان خاتمه یافت، گفت: این دیدار فراز و نشیب‌های زیادی داشت ولی تیم ملی خوب بازی کرد و برنده شد. ما نشان دادیم که تیم ایران عوض شده است.

وی افزود: از ته دل می‌گویم که در بازی اول هم حق ما بود که برنده شویم. در آن مسابقه ست اول را خوب کار نکردیم و در کل هم بازی را از دست دادیم.

این بازیکن با اشاره به دیدار با روسیه اظهار داشت: وقتی با روسیه بازی می‌کردیم متوجه شدم که لیگ جهانی چه جو سنگینی دارد. خودم تصور می‌کردم که بازی‌های آسان‌تری را در پیش داشته باشیم. البته بازی به بازی بهتر می‌شویم و با اعتماد به نفسی که پیدا کرده‌ایم می‌توانیم از تجربیات خودمان بهتر استفاده کنیم و برابر حریفان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

زرینی در خصوص دیدار مقابل ایتالیا هم گفت: ایتالیا تیم خیلی قدرتمندی است که در بازی با روسیه هم این قدرت خود را با شکست حریف در خاک روسیه نشان داد. با تجربیاتی که کسب کرده‌ایم به دنبال ارایه بازی خوب برابر این تیم و برد هستیم.

کد خبر 2082841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha