بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی گفت: تیم پتروآدران که به نمایندگی از این استان در رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور شرکت کرده بود با قرار گرفتن در رده هفتمی به کار خود پایان داد.

 اسماعیل البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: تیم دو و میدانی پتروآدران به عنوان نماینده خراسان شمالی در مرحله اول رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور در رده سنی بزرگسالان شرکت کرده بود که در پایان در جایگاه هفتمی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مرحله نخست از رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان اول تیر ماه با شرکت هشت تیم در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که در رده بندی تیمی، نماینده خراسان شمالی هفتم شد.

البرزی اضافه کرد: همچنین در رده بندی انفرادی مواد مختلف، علی اصغر صابری در ماده دوی پنج هزار متر آزاد و شاهین مهردلان در ماده پرتاب وزنه در رده ششم جای گرفتند و حامد شریفان در ماده دوی چهار در 100 متر امدادی و رحیم دیبایی در ماده دوی پنج هزار متر نیز .پنجم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست از رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان اول تیر ماه با رقابت مدعیان در مواد و رشته‌های مختلف در مجموعه ورزشی تخصصی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید که در پايان هيچ يک از شرکت کنندگان به سهميه مسابقات جهاني دست نيافتند.

در این مسابقات تیم هایی چون پتروآدران خراسان شمالی، نفت و پيکان تهران، مقاومت خوزستان، زنجان، اصفهان و هتل ورزش قزوين حضور داشتند.

در اين مرحله هيچ يک از ورزشکاران شرکت کننده به سهميه مسابقات جهاني دست پيدا نکردند. برادران صميمي در پرتاب ديسک و سجاد مرادي در ماده 1500 متر شانس کسب سهميه محسوب مي شدند که به اين مهم نرسيدند.

در رده بندی تیمی این مسابقات پيکان تهران با 199 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، نفت تهران با 177 امتیاز در رده دوم ایستاد و مقاومت خوزستان نیز با 75 امتیاز سوم شد.