۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۵۴

البرزی:

دو و میدانی کاران خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام می شوند

دو و میدانی کاران خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام می شوند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت دو و میدانی خراسان شمالی گفت: تیم دو و میدانی نونهالان این استان برای حضور در مسابقات کشوری به خراسان رضوی اعزام می شود.

اسماعیل البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اردوی تیم دو و میدانی نونهالان خراسان شمالی برای اعزام به مسابقات کشوری در حال برگزاری است، اظهار داشت: این اردو با حضور هشت دو و میدانی کار نونهال استان در محل پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی بجنورد برگزار شده است.

وی اضافه کرد: مسعود مرادی، مرتضی احمدی، پوریا قشلاقی، مجتبی قشلاقی، کریم خیز، امیر اکبرزاده، مهدی روحانی و علی دبیر با مربیگری علی اصغر صابری، تیم دو و میدانی خراسان شمالی اعزامی به مسابقات کشوری را تشکیل می دهند.

البرزی عنوان کرد: دو و میدانی کاران استان در رقابت های کشوری در 10 ماده دوی 100، 400، 800، سه هزار و 100 متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک  با حریفان خود رقابت می کنند.

به گفته وی مسابقات کشوری دو و میدانی نونهالان 14 تیر ماه در نیشابور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام فدراسیون دو و میدانی، رقابتهای منطقه ای نونهالان پسر کشور با حضور 34 تیم به میزبانی شهر های قزوین، تهران، مشهد، کرمانشاه، شیراز و یزد از 14 تیرماه برگزار می شود.

این مسابقات در 10 ماده دوی 100، 400، 800، سه هزار و 100 متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک در مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2088098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha