مهاجم آلبانیایی تبار تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه در بیمارستانی در شهر زاگراب کرواسی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جواهیر سوکای مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان که هفته پیش در جریان دیدار این تیم برابر سارایوو در اردوی اسلوونی، رباط صلیبی دچار پارگی شدید شد، روز جمعه در بیمارستانی در شهر زاگراب کرواسی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سوکای که به همراه تیم فوتبال سپاهان به ایران باز نگشت، در کرواسی زیر نظر پروفسور ساشا ایوانکویچ مورد عمل جراحی قرارگرفت. ایوانکویچ، عمل جراحی را موفقیت آمیز عنوان کرد و اعلام داشت با توجه به فیزیک بدنی جواهیرسوکای، این بازیکن می‌تواند کمتراز شش ماه دیگر به میادین فوتبال باز گردد.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این خبر اظهار داشت: نام سوکای بصورت موقت از فهرست تیم خارج می‌شود اما ما در تلاشیم این بازیکن از نیم فصل دوم بتواند تیم سپاهان را در مسابقات همراهی کند.

وی همچنین اعلام کرد این باشگاه به احتمال زیاد یک بازیکن خارجی را جایگزین سوکای خواهد کرد، مگر اینکه قاسم دهنوی از فهرست این تیم خارج شود و سپاهانی‌ها یک مهاجم ایرانی را جایگزین جواهیر سوکای کنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در ادامه از تعطیلی تمرینات این تیم تا روز سه‌شنبه خبرداد و گفت: زلاکتو کرانچار سرمربی تیم تصمیم گرفته است پس از اردوی تدارکاتی تیم در اسلوونی، به بازیکنان تیم استراحت بدهد. بر همین اساس دور جدید تمرینات از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود.