۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۷:۵۹

محمد غلامی در گفتگو با مهر:

مصدومیت سوکای من را ناراحت کرد/ سلامت بازیکنان مهم‌تر از بازی کردن من است

مصدومیت سوکای من را ناراحت کرد/ سلامت بازیکنان مهم‌تر از بازی کردن من است

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم سپاهان گفت: بر خلاف اینکه می‌گویند من به خاطر مصدومیت سوکای خوشحال هستم، اصلا اینگونه نیست و مصدومیت او مرا ناراحت کرد زیرا سلامت بازیکنان بیشتر از بازی کردن یا نکردن من اهمیت دارد.

محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تمرینات اختصاصی‌اش اظهار داشت: من چند روزی ست که تمرینات انفرادی‌ام را آغاز کرده‌ام و همه روزه زیر نظر برادرم تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم و بعداز ظهرها نیز در تمرینات تیم شهرداری رضوانشهر گیلان حاضر می‌شوم. فعلا به کنار دریا آمده‌ام و تمریناتم را در گیلان انجام می‌دهم و با بازگشت تیم، به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم.

وی با اشاره به اینکه او نتوانست در تمرینات بدنسازی سپاهان شرکت کند، ادامه داد: من به همراه شجاع خلیل‌زاده و قاسم دهنوی از روز پنجشنبه و با بازگشت بازیکنان تیم، تمرینات بدنسازی‌ام را آغاز کرده و در استراحت سایر بازیکنان به مدت یک هفته بدنسازی می‌کنیم.

مهاجم سپاهان در پاسخ به سئوالی پیرامون مصدومیت جواهیر سوکای دیگر مدافع این تیم در اردوی اسلوونی بیان داشت: من هم شنیده‌ام که سوکای در اردوی تیم مصدوم شده و خیلی از بابت این مسئله ناراحت شدم اما امیدوارم که مصدومیت او جدی نباشد و او خیلی زود به تمرینات بازگردد.

غلامی پیرامون اینکه آیا با مصدومیت سوکای او در ترکیب اصلی سپاهان به میدان خواهد رفت یا خیر، اضافه کرد: اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست که چه کسی در ترکیب سپاهان به میدان برود چون سلامت بازیکنان تیم ما از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم سوکای نیز خیلی زود به ترکیب تیم بازگردد.

کد خبر 2088136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha