سرمربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضای ایران گفت: شرایط ملی‌پوشان رضایت بخش است و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی پيوند اعضا کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل مهاجر بختیاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ناشنوایان و پیوند اعضا، اظهار داشت: تاکنون هفت مرحله اردوی آمادگی برای بدمینتون‌بازان پیوند اعضا برگزار شده است که اولین مرحله این اردوها بهمن ماه سال 91 بوده است و آخرین مرحله اردو پیش از اعزام ورزشکاران به نوزدهمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا هم اکنون در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی بازیکنان در مراحل اولیه و شناخت از سطح فنی ورزشکاران، آمادگی و برگزاری این اردوها رضایت‌بخش است.

مهاجر بختیاری با بیان اینکه بدمینتون بازان پیوند اعضا تاکنون در بیش از چهار دوره از مسابقات جهانی حضور داشته‌اند، تاکید کرد: علی نجفی در مسابقات جهانی 2007 تایلند مقام دوم یک نفره را از آن خود کرد و در مسابقات دوبل علی نجفی و بهروز سلیمی موفق به کسب مدال برنز شدند. همچنین در مسابقات جهانی 2011 سوئد در بخش دوبل علی نجفی و بهروز سلیمی مقام سوم را از آن خود کردند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون پیوند اعضا در خصوص پیش‌بینی‌اش از کسب مدال در مسابقات جهانی 2013 آفریقای جنوبی گفت: پیش‌بینی مدال‌آوری صد درصد درست نيست، ولی با توجه به سابقه ملی‌پوشان، امیدوار به کسب مدال‌های خوشرنگی هستیم.

مهاجر بختیاری در پایان تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون درخواست دارم تا در سال‌های آینده برگزاری مسابقات کشوری بدمینتون پیوند اعضا را در تقویم ورزشی قرار دهند تا ورزشکاران جدید شناسایی شوند و از طریق هیات‌های بدمینتون سراسر کشور حمایت شوند.

مسابقات جهانی پیوند اعضا مردادماه امسال در کشور آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.