۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان؛

درخشش بانوان ناشنوای کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی استان تهران

درخشش بانوان ناشنوای کاراته‌کا در مسابقات قهرمانی استان تهران

تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا با حضور در مسابقات قهرمانی استان تهران خوش درخشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا که خود را برای حضور در بیست و دومین المیپک 2013 ناشنوایان (صوفیه، بلغارستان) آماده می‌کند، با حضور در مسابقات قهرمانی استان تهران و همچنین محلات شهرداری منطقه 14 موفق به کسب مقام شد.

در مسابقات قهرمانی تهران که با حضور حدود 500 ورزشکار از استان تهران و جمعی از ورزشکاران استان البرز برگزار شد، بهاره صفری ( 50- کیلوگرم) مقام اول را به خود اختصاص داد، عاطفه بیات ( 55- کیلوگرم) دوم شد و فاطمه قلی زاده (68- کیلوگرم) و آذرگران( 68+ کیلوگرم) در جایگاه سوم ایستادند.

علاوه بر این، در مسابقات محلات شهرداری منطقه 14 که با حضور بیش از 100 نفر برگزار شد، بهاره صفری( 50- کیلوگرم)،  فاطمه قلی زاده ( 68- کیلوگرم) و آذرگران( 68+ کیلوگرم)  مقام اول را از آن خود کردند.

همچنین به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا که هم اکنون در اردوی آمادگی به سر می برد، با تیم ملی بزرگسالان تمرین مشترک برگزار کرد. بانوان کاراته کای ناشنوا مرداد ماه به بیست و دومین دوره المپیک تابستانی 2013 ناشنوایان که در صوفیه ی  بلغارستان برگزار می شود اعزام می‌شوند.

بهاره صفری، عاطفه بیات، فاطمه قلی زاده، سمانه برجی،  و آذرگران در تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا حضور دارند. مژگان قربانی به عنوان سرمربی تیم ملی را همراهی می کند.

کد خبر 2094509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha