۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۸:۴۶

سرمربی کشتی ناشنوایان ایران:

برای کسب مدال به المپیک می‌رویم/ از وزارت ورزش توقع حمایت داریم

برای کسب مدال به المپیک می‌رویم/ از وزارت ورزش توقع حمایت داریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران گفت: حریفان اصلی ما در المپیک روسیه وترکیه هستند ولی ما قطعا برای کسب مدال به این مسابقات می‌رویم.

حسین اسفندیاری‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران برای اعزام به مسابقات المپیک ناشنوایان، اظهار داشت: آمادگی ملی‌پوشان خوب است. ما در هفت وزن نماینده داریم و حتی چند اردوی مشترک با تیم ملی بزرگسالان ایران برگزار کرده‌ایم تا کشتی‌گیران به شرایط مطلوب برسند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دهمین مرحله اردو را پشت سر می‌گذاریم. آخرین مرحله هم روز 17 تیرماه برگزار می‌شود و سپس به بلغارستان اعزام خواهیم شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی ناشنوایان ایران در خصوص مهمترین دغدغه ملی‌پوشان تاکید کرد: توقع‌مان از وزارت ورزش و جوانان این است که از ما حمایت کنند. ما به مسابقات المپیک می‌رویم که تمام کشورها برای آن اهمیت زیادی قائلند. فدراسیون ناشنوایان به اندازه وسع خود برای تیم‌ها زحمت کشیده است. حالا زمان آن رسیده که وزارت ورزش هم کمک و توجه ویژه‌ای به کشتی ناشنوایان داشته باشد.

اسفندیاری‌فر با بیان اینکه روسیه و ترکیه مهمترین حریفان ایران در المپیک به حساب می‌آیند، گفت: ما در مسابقات جهانی به رده پنجم رسیدیم. در المپیک هم روسیه و ترکیه صاحب کشتی قدرتمندی هستند. با این حال ما برای کسب مدال به بلغارستان می‌رویم و بین سه تیم قرار می‌گیریم.

مسابقات المپیک ناشنوایان مردادماه امسال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2090716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha