۵ تیر ۱۳۹۲، ۱:۵۹

سرمربی جودوی ناشنوایان:

دست پر از المپیک بر می‌گردیم/ شناخت زیادی از حریفان نداریم

دست پر از المپیک بر می‌گردیم/ شناخت زیادی از حریفان نداریم

سرمربی تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران می‌گوید ملی پوشان برای حضور در مسابقات المپیک به 80 درصد آمادگی بدنی رسیده‌اند. او همچنین می‌گوید برای کسب مدال به بلغارستان می‌رویم و قطعا دست خالی از این مسابقات بر نمی‌گردیم.

محمد منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران اظهار داشت: این برای اولین بار است که در رشته جودو در مسابقات المپیک حضور می‌یابیم. مسابقات آسیایی تنها تجربه بین المللی ما است و به همین خاطر شناخت زیادی از حریفان آمریکایی و اروپایی نداریم.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی تیم جودو خاطرنشان کرد: با حمایت رئیس و دبیر فدراسیون 10 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی طراحی کردیم که در حال حاضر هشتمین مرحله به اتمام رسیده است. نهمین مرحله اردو هم روز جمعه این هفته آغاز می‌شود.

سرمربی جودوی ناشنوایان ایران درباره ملی پوشان تاکید کرد: در بخش مبارزه یا شیایی، از هفت وزن موجود، در شش وزن نماینده داریم. در بخش سنگین وزن به خاطر اینکه ورزشکار مناسبی نداشتیم هیچ کس به مسابقات المپیک اعزام نمی‌شود. در بخش کاتا هم که برای اولین بار در المپیک برگزار می‌شود دو ورزشکار خواهیم داشت.

منصوری در ادامه با بیان اینکه اردوهای آماده سازی ملی پوشان از دی ماه گذشته شروع شده است، گفت: پس از تست‌هایی که در آکادمی ملی المپیک از ملی پوشان گرفتیم مشخص شد ورزشکاران ما به 80 درصد آمادگی رسیده‌اند. ان شاءالله در دو مرحله اردوی باقی مانده آمادگی آنها به 100 درصد خواهد رسید.

وی در پایان در خصوص شانس مدال آوری ایران در المپیک تصریح کرد: با وجود اینکه شناخت زیادی از حریفانمان نداریم ولی قطعا دست خالی از این مسابقات بر نمی‌گردیم. ما در مسابقات آسیایی برای کسب تجربه حاضر شده بودیم ولی به عنوان قهرمانی رسیدیم. در المپیک برای کسب مدال به مسابقات می‌رویم و دست پر به ایران بر می‌گردیم.

مسابقات المپیک ناشنوایان مردادماه امسال در صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2083277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha