۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳

سرمربی تکواندوی بانوان ناشنوا:

هیچ شناختی از حریفان نداریم/ پیشرفت ملی‌پوشان چشمگیر بوده است

هیچ شناختی از حریفان نداریم/ پیشرفت ملی‌پوشان چشمگیر بوده است

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ناشنوا با بیان اینکه پیشرفت ملی پوشان از نظر آمادگی بدنی و فنی چشمگیر بوده است، گفت: هیچ شناختی از حریفان‌مان در مسابقات المپیک نداریم و این مسئله در حال حاضر به بزرگترین دغدغه ما تبدیل شده است.

مهرو کُمرانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تکواندوی بانوان ناشنوا برای حضور در مسابقات المپیک ناشنوایان، اظهار داشت: ما تا سه روز پیش از اعزام به مسابقات المپیک در اردو هستیم. خوشبختانه ملی پوشان از نظر فنی پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و این موضوع در تست‌های مختلفی که از آنها گرفته‌ایم ثابت شده است.

وی تاکید کرد: پیش از این چهار ورزشکار در اردوی تیم ملی حضور داشتند ولی  با سه ورزشکار به المپیک می‌رویم، چون یکی از ورزشکاران ما آسیب دید و دکتر هم اجازه نمی‌دهد فعلا به تمرینات و مسابقات برگردد.

سرمربی تیم تکواندوی بانوان ناشنوا همچنین با بیان اینکه این تیم برای اولین بار در المپیک حاضر می‌شود، خاطرنشان کرد: ما هیچ شناخت و پیش زمینه‌ای از مسابقات المپیک نداریم. حتی نمی‌دانیم چن کشور در تکواندو شرکت می‌کنند. هنوز چیزی مشخص نیست و شناخت نداشتن از حریفان به بزگترین دغدغه ما تبدیل شده است. البته در رنکینگ اعلام شده، کشورهای آلمان، چین تایپه، کره جنوبی و ترکیه در رده‌های خوبی قرار دارند و فکر کنم حریفان قدرتمندی باشند.

کمرانی با اشاره به برگزاری اردو‌های تیم ملی به صورت پیوسته، تصریح کرد: به خاطر اینکه بازیکنان تیم ملی در ابتدا ضعیف بودند، مجبور بودیم سه ماه و نیم به صورت پیوسته اردو داشته باشیم و به همین دلیل استراحت بازیکنان ما از ملی پوشان سایر رشته‌ها کمتر بوده است. خوشبختانه با این اردوها آمادگی بازیکنان در حال حاضر به 70 درصد رسیده و تا پیش از اعزام بیشتر هم خواهد شد.

وی در پایان گفت: جا دارد از خانواده ملی پوشان که با ما همکاری داشتند و همچنین فدراسیون ناشنوایان که امکانات را در اختیار ما قرار دادند، تشکر کنم.

به گفته کمرانی، وزن کشی مسابقات تکواندوی بانوان ناشنوا در مسابقات المپیک روز پنجم مردادماه برگزار می‌شود و مسابقات هم در روزهای ششم و هفتم انجام خواهد شد.

مسابقات المپیک ناشنوایان مردادماه امسال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2086555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha