بدشانس‌ترين آزادكار ايران در المپيك 2012 لندن پس از اتفاقات و مسايل حاشيه اي اخير مبني بر حضورش در اردوي تيم ملي،‌ بصورت داوطلب به جمع اردونشينان پيوست.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از غيبت صادق گودرزي نايب قهرمان بازيهاي المپيك لندن و رضا يزداني آزادكار مصدوم اين بازيها در رقابتهاي انتخابي، حوزه مديريت تيم هاي ملي صراحتا اعلام كرد اين دو آزادكار عنوان دار شانسي براي حضور در رقابتهاي جهاني 2013 مجارستان ندارند.

اين تصميم در حالي از سوي حوزه مديريت اعلام شد كه اين دو آزادكار پس از كنار گذاشته شدن از اردوي تيم ملي، درخواست مكتوبي را به كادر فني ارائه دادند،‌ اما از نظر مربيان تيم ملي، اين دو ملي پوش همچنان مي بايست به قانون احترام گذاشته و از آن تبعيت كنند.

به هر حال اين داستان ادامه داشت تا اين كه گودرزي مجوز حضور داوطلبانه در اردوي تيم ملي را يافت اما فقط مي توانست براي تمرين در كنار ديگر اردونشينان حضور داشته باشد. بدين ترتيب او به رغم حضور در اردوي تيم ملي، شانسي براي پيوستن به ملي پوشان ايران در رقابتهاي جهاني مجارستان را ندارد.

رضا يزداني ديگر ملي پوش عنوان دار غايب در اردوي تيم ملي نيز صبح امروز مجوز مشابهي را از سوي كادر فني دريافت كرد و بدين ترتيب او نيز مي تواند بصورت داوطلبانه در كنار ديگر هم قطاران خود در خانه كشتي به تمرينات آماده سازي بپردازد.

اردوي تيم ملي كشتي آزاد از روز 18 تیرماه در محل خانه کشتی تهران آغاز شده كه تا روز 28 تیرماه ادامه خواهد داشت.