در آخرین روز از رقابتهای تکواندو قهرمانی نماینده وزن ششم تیم ملی کشورمان در حالی به میدان می رود که با یک قرعه سخت مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فردا یکشنبه تکواندوکاران دو وزن 62- کیلوگرم بانوان و 80- کیلوگرم مردان رقابتهای خود را برگزار می کنند که تیم ایران در بخش بانوان نماینده ای ندارد و در بخش مردان امید عمیدی به دیدار رقبای خود می رود. در این وزن 57 تکواندوکار حضور دارند که عمیدی دور نخست باید با "جین یو چو" از کره جنوبی مبارزه می کند. عمیدی اگر بتواند این حریف خود را شکست دهد کمک بزرگی به تیم ملی برای رسیدن به یک عنوان با ارزش نموده است. 
 
این جوان با انگیزه اگر بدون توجه به نام و کشور حريف همانند مبارزاتی که در لیگ به نمایش گذاشت ظاهر شود بدون شک پیروز میدان خواهد بود. وی در صورت برتری دور دوم به مصاف"اسکات ووگان" از نیوزلند می رود. این نیوزلندی در المپیک لندن مبارزات خوبی به نمایش گذاشت و سید ششم این وزن می باشد. 
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در حالی فردا یکشنبه به پایان می رسد که تیم ملی کشورمان با یک طلا و دو نقره رقابت نزدیکی با کره جنوبی برای تصاحب جام قهرمانی دارد.
 

برچسب‌ها