۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰:۵۵

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک

مردانی به سختی حریف ازبک را شکست داد/ خدابخش روی نوار پیروزی

مردانی به سختی حریف ازبک را شکست داد/ خدابخش روی نوار پیروزی

در ادامه رقابتهای روز پنجم از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان اوزان هفتم و تیم ملی کشورمان رقبای ازبک و آفریقایی خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانی تکواندو کار وزن هشتم تیم ملی کشورمان دور نخست را استراحت داشت. وی دور دوم به مصاف "اولکساندر چرکان" از ازبکستان رفت و در یک مبارزه  سخت از سد رقیب خود گذشت.

در ابتدای این مبارزه نماینده ازبک ها حملات مردانی را به خوبی پاسخ داد و 5 بر 3 پیش افتاد اما در پایان راند دوم نماینده کشورمان کار به تساوی 6 بر 6 رساند و در نهایت مردانی به سختی و در راند طلایی حریف خود را شکست داد. مردانی دور بعد باید با برنده دانمارک و کانادا پیکار کند. دانمارکی "ذکریا آسیدا" تکواندوکار کهنه کاری است که دور نخست نماینده کره جنوبی را از دور مسابقات حذف کرد.

همچنین مهدی خدابخش که دور نخست "شین یانگ" از کره جنوبی را 18بر8 شکست داده بود، دور دوم به مصاف "نویل جیسون" سید یک این وزن از آمریکا رفت و 9 بر 6 به پیروزی دست يافت و به دور سوم راه يافت. خدابخش دور سوم هم مقابل یک تکواندو چغر به نام "رنی آلزولا" از آفریقای مرکزی رفت و 6 بر 2 صاحب پیروزی شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این تکواندوکار تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی باید با برنده مبارزه تونس و فرانسه پیکار کند. 

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور دوشنبه هفته گذشته در سالن "اکس پوزیتو" شهر "پائوبلا"ی مکزیک آغاز شد و یکشنبه به پایان می رسد.

کد خبر 2100222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha