۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۱:۰۰

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛

خمسه به دور سوم رفت، حاجی‌پور حذف شد/ بانوان بدون مدال ماندند

خمسه به دور سوم رفت، حاجی‌پور حذف شد/ بانوان بدون مدال ماندند

در ادامه پیکارهای روز ششم از بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نماینده تیم ملی تکواندو در بخش مردان دومین حریف خود را شکست داد ولی عضو تیم بانوان ایران با شکست برابر قهرمان المپیک از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور در سالن "اکس پوزیتو"ی شهر "پائبولا" مکزیک جریان داد که سوسن حاجی‌پور در وزن 57- كيلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات کنار رفت.

نماینده المپیکی تکواندو ایران در نخستين پيكار خود توانست 9 بر 2 حريف ازبكستاني خود را شكست دهد. وی دور دوم "جيد جونز" قهرمان المپيك 2012 و نايب قهرمان جهان در سال 2011 از انگليس را پیش رو داشت که در این پیکار 7 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

اعضای تیم تکواندو بانوان ایران در مسابقات جهانی 2013 مکزیک

تیم تکواندو بانوان ایران با چهار نماینده راهی این دوره از مسابقات شده بود که حاصل تلاش آنها چهار پیروزی و چهار شکست بود. رشیدی پس از برتری مقابل نمایندگان یونان و بلغارستان به تونس باخت و حذف شد تا بهترین نماینده تیم بانوان باشد. ایزدی قزاقستان را شکست داد و به اسپانیا باخت، قربانی هم همان دور نخست به چین باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

اما در بخش مردان، محمد خمسه در وزن 63- کیلوگرم که در دور نخست "انجو"ی برزیلی را 6 بر 2 شکست داده بود، در پیکار دوم 10 بر 2 "رافیک ظهوری" از هلند را شکست داد. نماینده وزن سوم تیم مردان ایران در پیکار بعدی "لی دائه هوون"  از کره‌جنوبی دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن، طلای جهانی 2011، طلای بازی‌های آسیایی 2010 و طلای قهرمانی آسیا در سال  2012  را پیش رو دارد.

این دوره از مسابقات که از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و فردا یکشنبه به پایان خواهد رسید.

کد خبر 2100973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha