اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد پس از آخرین نشست خود تصمیم گرفتند مسابقات انتخابی وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان را مجددا برگزار كنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست با توجه به مذاکرات قبلی شورای فنی در خصوص تعیین تکلیف نماینده وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در رقابتهای جهانی 2013 مجارستان اعلام شد با توجه به نقص روند و نتایج حاصل از برگزاری انتخابی این وزن و عدم ارزیابی مناسب از عملکرد نماینده وزن 96 کیلوگرم اعزامی به المپیاد یونیورسیاد دانشجویان جهان، امکان شناسایی کشتی‌گیر برتر این وزن را با ابهام مواجه شده كه در نهایت مقرر شد رقابتهای انتخابی این وزن مجددا برگزار شود.

بر این اساس، به منظور شناخت بهتر و ارزیابی مجدد از وضعیت کشتی‌گیران شرکت کننده در انتخابی تیم ملی، مجددا رقابتهای انتخابی بین پنج کشتی‌گیر برتر وزن 96 کیلوگرم یعنی جمال میرزایی، حسن رحیمی، سعید امیری، حامد طالبی وحامد تاتاری در تاریخ 25 مردادماه برگزار شود. ضمن اینكه نفر برتر رقابت مذکور نیز باید در رقابت نهایی با جعفر دلیری رقابت کند تا نفر برتر وزن 96 کیلوگرم مشخص شود.

همچنین در این نشست کادر فنی تیم‌های کشتی آزاد بزرگسالان، جوانان و نوجوانان گزارشی از برنامه‌های مختلف خود برای شرکت در رقابتهای جهانی را نیز ارائه دادند. پیشنهاد برگزاری رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام کودک در دهه اول اردیبهشت‌ماه سال 93 از دیگر تصمیمات این نشست بود.