در جلسه‌ مسئولان فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص با نوروزی سفیر ایران در بلغارستان، وی قول داد همکاری‌های لازم برای حل مشکلات و همچنین فراهم کردن زمینه حمایت از تیم‌های مختلف را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، کرم الله علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص، عصمت‌الله ساکی‌زاده مدیر کل حوزه وزارت ورزش و جوانان و مصطفی کریمی سرپرست کاروان ناشنوایان ایران به همراه تعدادی دیگر از مسئولان فدراسیون صبح امروز چهارشنبه جلسه‌ای را با دکتر نوروزی سفیر ایران در بلغارستان برگزار کردند.

در این جلسه در خصوص همکاری سفارت ایران با کاروان اعزامی و حل تعدادی از مشکلات صحبت‌هایی مطرح شد. سفیر ایران ضمن قول همکاری برای حل مشکلات، حمایت خود را برای حضور هواداران و تماشاگران ایران در سالن مسابقات اعلام کرد.

بر این اساس قرار است سفارت ایران حمل و نقل مورد نیاز را در اختیار تماشاگران ایرانی حاضر در صوفیه قرار بدهد تا آنها از تیم ملی در مسابقات پیش رو اعلام کنند.

خبر دیگر از کاروان ایران اینکه محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان قرار است روز سه‌شنبه هفته آینده به صوفیه سفر کند. به گفته علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص عباسی تا روز یازدهم در صوفیه در کنار کاروان ایران خواهد بود.