۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

کاروان "رمضان" به صوفیه رسید/ بازگشت بانوان به المپیک بعد از 35 سال

کاروان "رمضان" به صوفیه رسید/ بازگشت بانوان به المپیک بعد از 35 سال

کاروان 130 نفره ورزشی ناشنوایان ایران برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی، بامداد امروز سه‌شنبه وارد شهر صوفیه شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به بلغارستان، کاروان ناشنوایان ایران ساعت 7 بامداد امروز سه‌شنبه به وقت محلی به صوفیه رسید. کاروان ایران بعد از توقفی کوتاه در فرودگاه، راهی هتل "پرنسس" شد و در این محل اسکان یافت. در این هتل علاوه بر ایران، ورزشکاران کشورهای ترکیه، کانادا، اوکراین و استرالیا هم حضور دارند.

تعداد ورزشکاران ایرانی حاضر در این دوره از مسابقات المپیک 81 نفر است. ایران در رشته‌های فوتبال، والیبال، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، کشتی فرنگی و آزاد، جودو، کاراته و تکواندو نماینده دارد.

کاروان ایران که با نام رمضان در المپیک ناشنوایان حاضر شده است، در رشته‌های کاراته و تکواندو در رده بانوان هم 10 نماینده دارد. این برای نخستین مرتبه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که بانوان ورزشکار به مسابقات المپیک ناشنوایان اعزام می‌‌شوند.

مسابقات المپیک ناشنوایان جهان از روز پنجشنبه سوم مرداد و با مسابقات فوتبال، والیبال و بسکتبال آغاز می‌شود. افتتاحیه این مسابقات روز جمعه خواهد بود و اختتامیه هم در روز سه‌شنبه 13 مردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 2102643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha