۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

والیبالیست بلغاری متین کمک حال کاروان ایران در صوفیه شد!

والیبالیست بلغاری متین کمک حال کاروان ایران در صوفیه شد!

کاروان ورزشی ناشنوایان ایران در حالی برای شرکت در المپیک ناشنوایان در شهر صوفیه به سر می‌برد که بازیکن بلغارستانی تیم والیبال متین ورامی دقایقی میهمان کادر فنی والیبال این کاروان بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، "نیکولوف" والیبالیست بلغاری که فصل گذشته در لیگ ایران و برای تیم متین ورامین بازی می‌کرد، خود را به هتل محل اقامت کاروان ناشنوایان ایران رساند و دقایقی با محمد ترکاشوند و امیر منظمی سرمربی و سرپرست تیم والیبال ناشنوایان دیدار و گفتگو کرد.

نیکولوف ضمن اطلاع از آخرین وضعیت تیم والیبال ناشنوایان ایران، قول داد تا برخی از مشکلات پیش روی کاروان ایران در بلغارستان را برطرف کند. یکی از مشکلات تیم‌های ایرانی پیدا کردن سالن تمرین برای روزهای آینده است. بر همین اساس قرار شد این والیبالیست بلغاری به خاطر آشنایی‌اش با شهر صوفیه، سالن‌هایی را برای تیم‌های کشتی و جودو و تمرنیات آنها به مسئولان کاروان ایران معرفی کند.

همچنین یکی از مربیان دو و میدانی بلغارستان که از دوستان حسین نثاری مربی پرتاب وزنه و پرتاب دیسک  ناشنوایان ایران است، قرار است طی روزهای آینده ملاقاتی با وی داشته باشد تا برای پیدا کردن سالن مناسب جهت تمرین تیم ملی دو و میدانی کمک حال کاروان ایران شود. نثاری در کلاس‌های آموزش مربیگری در اندونزی با این مربی آشنا شده است.

مسابقات المپیک ناشنوایان جهان از امروز پنجشنبه سوم مرداد و با برگزاری رقابت‎های مسابقات فوتبال، والیبال و بسکتبال آغاز می‌شود. افتتاحیه این مسابقات روز جمعه برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه هم  روز سه‌شنبه 13 مردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 2104143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha