۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

تیم ملی فوتبال به مصاف دانمارک می‌رود/ والیبال با ترکیه استارت می‌زند

تیم ملی فوتبال به مصاف دانمارک می‌رود/ والیبال با ترکیه استارت می‌زند

تیم‌های ملی فوتبال و والیبال ناشنوایان ایران در روز نخست مسابقات المپیک ناشنوایان به مصاف دانمارک و ترکیه خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه، تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران نخستین نماینده کاروان "رمضان" برای شروع بیست و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان بلغارستان است. تیم ملی ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های دانمارک، کره‌جنوبی و اوکراین همگروه است و به نظر می‌رسد کار چندان ساده‌ای در پیش رو نخواهد داشت.

ناشنوایان فوتبالیست در اولین گام خود از ساعت 9:30 صبح فردا پنجشنبه به وقت محلی در بلغارستان با دانمارک روبرو می‌شود. با وجود اینکه نتیجه این مسابقه در بالا بردن سطح روحی و روانی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد، با این حال کادر فنی به خاطر ناشناخته بودن این حریف اروپایی خود، بدون اطلاعات زیادی به مصاف دانمارک خواهد رفت.

در دیگر بازی این گروه، تیم‌های کره‌جنوبی و اوکراین همزمان با مسابقه ایران، با یکدیگر بازی خواهند کرد. مسابقات فوتبال ناشنوایان در مرحله مقدماتی با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد. از قاره آسیا، کشورهای ایران، کره‌جنوبی، عراق، ژاپن و عربستان صعودی در این بازی‌ها حضور دارند.

والیبال، دیگر نماینده ایران در مسابقات روز اول المپیک ناشنوایان است. شاگردان محمدحسین ترکاشوند در حالی به این مسابقات پا می‌گذارند که مثل اکثر رشته‌های دیگر، شناخت چندانی از حریفان خود ندارند.

تیم والیبال ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های ترکیه، اوکراین، ایتالیا و ژاپن همگروه است و در اولین رقابت خود، ساعت 15 روز پنجشنبه در شهر صوفیه به مصاف ترکیه خواهد رفت. نکته جالب اینکه تیم ترکیه با تیم ایران در یک هتل اقامت دارد و ورزشکاران دو تیم در طول روز مدام با همدیگر برخورد می‌کنند.

کد خبر 2103284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha