تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران در روز دوم مسابقات جودوی المپیک ناشنوایان به یک مدال برنز دست یافت. با این مدال تعداد مدال های کاروان رمضان در المپیک تابستانی ناشنوایان به 30 رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در روز دوم از مسابقات جودو المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان، جودوی تیم ایران موفق شد به مدال برنز دست یابد تا تعداد مدال‌های این رشته در المپیک به سه برنز برسد.

تیم جودوی ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی، مقابل تیم روسیه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رسید. در دیدار رده‌بندی، جودوکاران ایران موفق شدند تیم کره‌جنوبی را شکست بدهند تا به عنوان سومی برسند. در این رقابت‌ تیم روسیه و اوکراین به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند.

فرید عساکره، محمد آسیابی، علی سلحشور، علی دهقان، حسین الله کریمی و مهرداد صیدی جودوکاران ایران در رقابت امروز بودند. با این حساب تعداد مدال‌های ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان به عدد 30 رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات المپیک ناشنوایان تا روز سیزدهم مردادماه ادامه دارد که تاکنون محمد خدایار، امیر دانیالی، مژده مردانی (کاراته)، رسول دریانی و حسین نوری (کشتی آزاد) و تیم کاراته سبک کومیته 6 مدال طلای کاروان رمضان را کسب کرده‌اند. همچنین حسین کرمی (پومسه)، سجاد پیرایقرچمن (دوومیدانی)، میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) و محمد محمودی (کشتی آزاد) 4 مدال نقره را برای کاروان ایران به ارمغان آورده‌اند.

مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی‌زاده و عاطفه بعیات (کاراته)، محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، علی سلحشور و حسین‌الله کرمی (جودو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمدامین نعمتی (کشتی فرنگی)، فرود حجتی (کشتی آزاد)، میثم اخوان و مرتضی جدایی (کاراته) تیم کاتای تیمی مردان و تیم جودوی مردان هم به مدال برنز مسابقات المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان دست یافته‌اند.