۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۳۷

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

تیم ملی والیبال ناشنوایان به مدال برنز المپیک دست یافت

تیم ملی والیبال ناشنوایان به مدال برنز المپیک دست یافت

تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران با غلبه بر ترکیه در دیدار رده بندی، به مدال برنز مسابقات المپیک ناشنوایان دست یافت تا سی و یکمین مدال کاروان توسط این تیم به دست بیاید.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغاستان، تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران شنبه شب در سالن آرنا آرمیتای شهر صوفیه و در چارچوب دیدار رده بندی مسابقات المپیک ناشنوایان به مصاف تیم والیبال ترکیه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهد.
 
ایران در حالی این بازی نزدیک و فشرده را با پیروزی پشت سر گذاشت که در مرحله مقدماتی و در اولین مسابقه خود برابر ترکیه شکست خورده بود. به این ترتیب تیم ملی والیبال ناشنوایان با کسب مدال برنز به کار خود در مسابقات المپیک پایان داد تا سی و یکمین مدال کاروان ایران به نام والیبال بخورد. در دیدار فینال روسیه به مصاف اوکراین خواهد رفت.

ورزشکاران ایران که تاکنون در المپیک ناشنوایان مدال گرفته اند:
مدال طلا:
محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)،حسین نوری و رسول دریانی(کشتی آزاد)،  کاراته  تیمی مردان
 
مدال نقره:
حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی)، سجاد پیرآیقرچمن(دو و میدانی –پرتاب دیسک)، محمد محبوبی(کشتی آزاد)
 
مدال برنز:
مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی  (کاراته)،علی سلحشور ، حسین الله کریمی (جودو)، فرود حجتی(کشتی آزاد)،  تیم کاتای تیمی مردان(کاراته)، تیم جودو و تیم والیبال.
کد خبر 2109412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha