بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات باشگاهی پینگ پنگ در این استان برگزار شد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز در خراسان شمالی به مناسبت ماه مبارک رمضان، افزود: این دوره از مسابقات به صورت کوربیلون با حضور سیزده تیم از شهرستان های اسفراین، شیروان، بجنورد، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان به میزبانی بجنورد و در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت این شهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مذکور پس از افطار برگزار می شد، اظهار داشت: سیزده تیم حاضر در رقابت ها، ابتدا در سه جدول سه تیمی و یک جدول چهار تیمی به مصاف یکدیگر رفته و سپس تیمهای اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود کردند.و

نکویی اضافه کرد: در این مرحله هشت تیم صعود کننده در دو جدول چهار تیمی با یکدیگر رقابت کردند.

به گفته وی در پایان مسابقات تیم رخش سیکلت از شهرستان بجنورد با ترکیب رضا کمالی، رسول سلیمی و مهدی جمشیدی به مقام قهرمانی رسید و تیم لوازم ورزشی شایان از بجنورد با ترکیب فرهاد قاسم زاده و شایان شرکت در رده دوم قرار گرفت.

نکویی گفت: همچنین تیم های شهید سلیمانی از بجنورد با ترکیب امید سلیمانی و حامد عسگری

و مواد غذایی آدی نو نیز از بجنورد با ترکیب رامین خاکشور و عماد جعفرزاده به طور مشترک در رده سوم ایستادند.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.