۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۱

نکویی:

دور چهارم رقابت های تنیس روی میز دسته یک خراسان شمالی برگزار شد

دور چهارم رقابت های تنیس روی میز دسته یک خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: چهارمین دوره مسابقات دسته یک تنیس روی میز استان به میزبانی بجنورد برگزار شد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: چهارمین دوره رقابت های پینگ پنگ دسته یک خراسان شمالی با شرکت هشت بازیکن حاضر در این دسته به میزبانی بجنورد و در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزش شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

وی با بیان این که این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد، اظهار داشت: در پایان رقابت ها مهدی جمشیدی از بجنورد به مقام قهرمانی رسید، رسول سلیمی در رده دوم ایستاد و امید سلیمانی به عنوان سومی دست یافت.

نکویی اضافه کرد: در پایان این مسابقات مهدی علیپور از بجنورد در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت، فرهاد قاسم زاده پنجم شد و رضا مکبر نیز جایگاه ششم را به دست آورد.

به گفته وی همچنین در پایان این رقابت ها محمود فرخنده از شهرستان مانه و سملقان و رامین خاکشور از بجنورد به ترتیب هفتم و هشتم شدند.

نکویی تصریح کرد: بر اساس قوانین این مسابقات نفرات هفتم و هشتم( فرخنده و خاکشور) به رقابت های دسته دو تنیس روی میز خراسان شمالی سقوط کردند.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: همچنین در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2155858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha