۴ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۱

نکویی:

مسابقات تنیس روی میز بانوان و آقایان خراسان شمالی برگزار شد

مسابقات تنیس روی میز بانوان و آقایان خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از برگزاری دهمین دور مسابقات دسته یک، آزاد و نونهالان دختر و نهمین دور مسابقات آکادمی تنیس روی میز آقایان استان خبر داد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دهمین دور مسابقات دسته یک، آزاد و نونهالان بانوان خراسان شمالی در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد، افزود: این مسابقات با حضور ۴۰ بانوی راکت به دست در سه رده دسته یک، آزاد و نونهالان برگزار شد.

وی با اشاره به این که در این دوره از مسابقات بازیکنانی از شهرستانهای بجنورد، آشخانه و اسفراین شرکت داشتند، اظهار داشت: مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شد و در مجموع نیز 60 بازی تا مشخص شدن نفرات برتر رده های مختلف انجام شد.

نکویی عنوان کرد: در پایان رقابت های دسته یک استان فاطمه وحید از شهرستان بجنورد به مقام قهرمانی رسید، مریم وحید نیز از بجنورد در رده دوم ایستاد و رویا فیاض دیگر پینگ پنگ باز بجنوردی نیز عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گفته وی در این بخش فاطمه جمالی از شهرستان مانه و سملقان چهارم شد و زهرا مرادیان، پریا فیروزنیا، فاطمه محمدی و الهام نیکبخت هر چهار نفر از شهرستان بجنورد به ترتیب در رده های پنجم تا هشتم قرار گرفتند.

نکویی اظهار داشت: در رقابت های دسته دو(آزاد) فاطمه رستگار از شهرستان مانه و سملقان به مقام قهرمانی رسید، فاطمه دمندان نیز از همین شهرستان دوم شد و سمیه شریفی از شهرستان اسفراین در جایگاه سوم قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: در مسابقات این بخش نیز محبوبه حری از بجنورد، ضحی مهدیان از اسفراین،

ملیحه حری از بجنورد، نیره محقر از بجنورد و هستی سیاح از بجنورد به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم ایستادند.

به گفته وی در رده سنی نونهالان نیز نرگس جمالی از شهرستان مانه و سملقان قهرمان شد، نیایش سیرجانیان از بجنورد به مقام نایب قهرمانی رسید و  فاطمه صانعی و ثمین عباسی هم هر دو از بجنورد به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

دهمین دور مسابقات ماهیانه بانوان بجنورد

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در ادامه همچنین از برگزاری دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرستان بجنورد در محل سالن اختصاصی پینگ پنگ مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات ۴۰ بازیکن در رده ها و بخش های مختلف در جداول دوره ای حذفی رو در روی هم قرار گرفتند.

ایرج نکویی اظهار داشت: در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان هستی سیاح به مقام قهرمانی رسید، سروین شیدا در رده دوم جای گرفت و الناز تاتار و ثمین عباسی نیز به صورت مشترک در مکان سوم ایستادند.

به گفته وی در بخش قهرمانی این مسابقات نیز فاطمه وحید در جایگاه نخست ایستاد، مریم وحید دوم شد و رویا فیاض و زهرا مرادیان نیز به طور مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

نکویی اضافه کرد: در رده آزاد این مسابقات هانیه طاهر ی پور به مقام قهرمانی رسید، مریم صانعی در جایگاه دوم قرار گرفت و ناهید درتومی و مریم آرزومند به صورت مشترک در رده سوم ایستادند.

به گفته نکویی سرداور و مسئول برگزاری این مسابقات زیور بلاغی؛ نایب رییس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی و رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان بجنورد بود.

نهمین دور مسابقات هفتگی آکادمی خراسان شمالی

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی همچنین از برگزاری نهمین دور مسابقات آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی در بخش آقایان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 35 پینگ پنگ باز از شهرستان های مختلف استان در محل آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی واقع در چهارراه امیریه بجنورد برگزار شد.

ایرج نکویی با اشاره به این که این دوره از مسابقات در دو رده سنی بازیکنان زیر شانزده سال و بالای شانزده سال برگزار شد، افزود: رقابت ها به دو صورت دوره ای و حذفی انجام گرفت.

به گفته وی در پایان مسابقات رده سنی بالای شانزده سال رامین خاکشور از بجنورد عنوان اول را به دست آورد، موسی سیدی از شیروان دوم شد و یوسف رحیمی از مانه و سملقان عنوان سومی را از آن خود کرد.

نکویی اضافه کرد: همچنین در رده سنی زیر شانزده سال نیز مهدی قدیری از شیروان به مقام قهرمانی رسید، همایون پرتانی از بجنورد در جایگاه دوم ایستاد و امین مقصودی نیز از بجنورد در رده سوم جای گرفت.

به گفته دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی مسئول برگزاری این مسابقات سیدمحمد سیدی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف خراسان شمالی در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2122868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha