۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۲۰:۳۱

نکویی:

دور دهم مسابقات آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی برگزار شد

دور دهم مسابقات آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از برگزاری دور دهم مسابقات آکادمی تنیس روی میز استان در دو رده سنی خبر داد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دهمین دور از مسابقات تنیس روی میز آکادمی پینگ پنگ خراسان شمالی عنوان کرد: این مسابقات با حضور 37 راکت به دست در دو رده سنی برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات همانند دوره های پیشین در دو رده سنی بازیکنان زیر شانزده سال و بالای شانزده سال به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد و تنی چند از بازیکنان میهمان از استان های دیگر نیز حضور داشتند.

نکویی عنوان کرد: در رقابت های رده سنی بالای شانزده سال امیرحسین رفیعی از بیرجند به مقام قهرمانی رسید، رامین خاکشور از بجنورد در رده دوم ایستاد و امیررضا محمودی فر از شهرستان گرمه نیز به مقام سومی بسنده کرد.

به گفته وی در رقابت های رده سنی زیر شانزده سال مهدی قدیری از شهرستان شیروان قهرمان شد، همایون پرتانی از بجنورد در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا مکبر نیز از بجنورد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: مسئولیت برگزاری مسابقات آکادمی تنیس روی میز استان با سیدمحمد سیدی از بازیکنان و مربیان کهنه کار پینگ پنگ خراسان شمالی است.

ایرج نکویی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

 

کد خبر 2133976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha