اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مطمئنم هواداران علیه پیام صادقیان شعار نخواهند داد زیرا اگرچه به شکل نامناسبی از ذوب‌آهن جدا شد اما باز هم یک ذوب‌آهنی است.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط دیدار ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: شرایط ما بسیار خوب است و بازیکنان ما برای بازی با پرسپولیس آماده هستند؛ ما تیم یک دست و آماده‌ داریم که بازیکنان جوان و با تجربه در آن در کنار یکدیگر خوب کار می‌کنند و مطمئنم که می‌توانند نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس یک بازی بسیار مهم برای ما به شمار می‌رود زیرا پرسپولیس یک تیم بزرگ است و تیمی عادی نیست. این تیم امسال کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما مطمئن باشید که ذوب‌آهن از بازی با پرسپولیس دست پر باز خواهد گشت.

سرپرست ذوب‌آهن پیرامون شعارهای احتمالی تماشاگران ذوب‌آهن علیه پیام صادقیان اظهار داشت: درخواست ما از هواداران ذوب‌آهن این است که علیه پیام صادقیان شعار ندهند و از هواداران می‌خواهم که در این بازی خویش‌تن دار باشند و علیه این بازیکن شعار ندهند چون او هرچه باشد، یک ذوب‌آهنی است.

وی در مورد اتفاقات ابتدای فصل پیرامون قاسم حدادی‌فر و نرفتن این بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال حدادی‌فر نیز یک بازیکن ملی به شمار می‌رود و نباید به این بازیکن توهین شود بنابراین امیدوارم که هواداران پرسپولیس نیز علیه او شعار ندهند.

فروتن گفت: شرایط قاسم با پیام متفاوت است زیرا حدادی‌فر بدون اطلاع از اینکه یک نیم‌فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، با پرسپولیس توافق کرد و حال به تیم خودش بازگشته است و امیدوارم هواداران پرسپولیس نیز این مسئله را درک کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22:15 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.