۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷

خسرو ابراهیمی در گفتگو با مهر:

برای پیروزی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم نه انتقام/ صادقیان نباید بازی می‌کرد!

برای پیروزی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم نه انتقام/ صادقیان نباید بازی می‌کرد!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه شرایط مانند فصل پیش نیست و با یک باخت نمی‌توان در مورد این تیم قضاوت کرد، گفت: بازیکنان ما تنها برای پیروزی مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند و بحث گرفتن انتقام از پرسپولیس و توجه به مشکلات گذشته اصلا مطرح نیست.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: آن باخت، نتیجه‌ای غیر منتظره بود. شاید باید در جریان بازی 4، 5 گل به صنعتی می‌زدیم اما بازیکنان فرصت‌های خود را از دست دادند. در نهایت روی دو موقعیت دقایق پایانی حریف بازی را واگذار کردیم.

مسئله مهم برای ذوب‌آهن زمان است
وی ادامه داد: همه می‌دانند تیم ما فرصت بسیار کمی برای آماده‌سازی و هماهنگی داشت. واقعا 10 روز، زمان خوبی برای هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی نیست. امروز مسئله مهم برای ما زمان است، قطعا در بازی‌های آینده تیم ذوب‌آهن هماهنگ‌تر و بهتر شده و تیم به شکلی بازی خواهد کرد که انتظارات را برآورده کند.

با یک باخت نباید قضاوت کنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست که این تیم مانند فصل گذشته لیگ را با شکست آغاز کرده؟، اظهار داشت: اصلا شرایط تیم مانند فصل پیش نبوده و نخواهد بود. با یک باخت نمی‌توانیم در مورد تیم قضاوت درستی داشته باشیم. مطمئن باشید در بازی‌های بعدی نتایج مناسب‌تری کسب کرده و در این سطح جزو تیم‌های مدعی خواهد بود.

مقابل صنعتی خوب بودیم اما نتیجه نگرفتیم
وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن در دیدار با پرسپولیس می‌تواند با توجه به عدم هماهنگی که به آن اشاره کردید نتیجه خوبی بگیرد؟، تاکید کرد: من بسیار امیدوارم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم زیرا تیم ما مقابل صنعتی هم خوب کار کرد، هر چند نتیجه لازم را به دست نیاورد.

بحث انتقام مطرح نیست
تیم ذوب‌آهن اصفهان فصل پیش با شکست برابر پرسپولیس در وقت‌های اضافه از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفت. آیا بازیکنان ذوب‌آهن به فکر جبران آن نتیجه در بازی روز جمعه هستند؟، ابراهیمی اینگونه به این پرسش پاسخ داد: ما به گذشته نگه نمی‌کنیم و تنها در فکر کسب نتایج مطلوب در آینده هستیم. بازیکنان هم تنها برای پیروزی در این بازی به میدان می‌روند و بحث انتقام آن شکست و اینکه بین ما و پرسپولیس در این مدت چه اتفاقاتی افتاده است، اصلا مطرح نیست.

بازیکنان قول پیروزی داده‌اند
وی در ادامه اضافه کرد: تمهیدات لازم را برای دیدار با پرسپولیس انجام داده‌ایم و بازیکنان هم برای موفقیت در این بازی بسیار با انگیزه هستند. آن‌ها قول داده‌اند با تمام توان در این دیدار برای رسیدن به پیروزی به میدان بروند تا در نخستین دیدار خانگی خود در این فصل پیروزی را به هواداران هدیه کنند.

آینده ذوب‌آهن روشن است
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با تاکید مجدد بر اینکه مطمئن باشید آینده ذوب‌آهن روشن است، خاطرنشان کرد: فصل گذشته روزهای بسیار سختی را سپری کردیم اما وقتی سالم کار کنید و قل و قش نداشته باشید، مجموعه به موفقیت می‌رسد. ضمن اینکه فراموش نکنید فصل گذشته ذوب‌آهن با بودجه‌ای کمتر از تیم‌های دسته اولی بسته شد اما در نهایت با توجه به مشکلات بسیار در لیگ برتر باقی‌ماند.

در بین 4 تیم بالای جدول قرار می‌گیریم
وی در ادامه یادآور شد: باز هم تکرار می‌کنم هر چند زمان لازم برای جذب بازیکنان مطرح را در اختیار نداشتیم اما نفرات خوبی را به خدمت گرفتیم و با هماهنگی بیشتر بین آنها، قطعا امسال ذوب‌آهن در بین چهار تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت.

منتظر رای کمیته انضباطی در مورد صادقیان هستیم
ابراهیمی در بخش دیگری از این گفتگو با بحث شکایت باشگاه ذوب‌آهن از پیام صادقیان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما خواهان آن هستیم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هرچه زودتر در خصوص این پرونده تصمیم گیری کرده و باشگاه ذوب‌آهن را به حقوق قانونی‌اش برساند.

پیام نباید برای پرسپولیس بازی می‌کرد
وی با بیان اینکه پرسپولیس نباید از این بازیکن برابر تراکتورسازی استفاده می‌کرد، اظهار داشت: پیام صادقیان تا پایان آذرماه با این باشگاه قرارداد دارد و به هیچ وجه نمی‌‎توانست برای پرسپولیس بازی کند، پس باید کمیته انضباطی با این باشگاه برخورد کند.

ذوب‌آهن به زودی به جایگاه اصلی‌اش باز می‌گردد
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پایان با بیان اینکه مشکلات مالی باشگاه در حال حل شدن است، گفت: با تلاش‌های سعد محمدی که مدیری ورزشی است، کارهای باشگاه با هماهنگی بیشتری پیش می‌رود و بسیار امیدواریم ذوب‌آهن به زودی به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.

کد خبر 2106697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha