اصفهان – خبرگزاری مهر: مسئولان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی خواسته‌اند تا نسبت به بخشش محرومیت محسن بیاتی‌نیا پیش از بازی با پرسپولیس اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیاتی‌نیا، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی این تیم مقابل پاس همدان در پلی‌آف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل حرکت نامناسب به طرف هواداران پاس، از بازی اخراج شد.

این بازیکن بعد از اخراج از سوی داور مسابقه، بازی هفته اول ذوب‌آهن مقابل استقلال صنعتی را از دست داد و به خاطر محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بازی هفته بعدی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس را نیز از دست خواهد داد.

البته مسئولان ذوب‌آهن تلاش کرده‌اند که با نامه‌نگاری با کمیته انضباطی، زمینه بخشش این بازیکن را فراهم آورند و از مسئولان کمیته انضباطی خواسته‌اند که بیاتی‌نیا را ببخشند.

اصغر فروتن، سرپرست ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار داشت: ما از مسئولان کمیته انضباطی خواسته‌ایم که نسبت به محرومیت محسن بیاتی‌نیا بخششی اعمال شود و امیدوارم که این درخواست ما با موافقت مسئولان سازمان لیگ مواجه شود.

وی ادامه داد: ما در بازی فردا مقابل پاس همدان به این بازیکن احتیاج داریم و امیدوارم مسئولان سازمان لیگ نسبت به این مسئله توجه داشته باشند.

مصدومیت عشوری ادامه دارد

سینا عشوری، دیگر هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت در بازی با پرسپولیس به میدان نخواهد رفت و او احتمالا از هفته چهارم لیگ می‌تواند برای ذوبی‌ها به میدان برود.

گئورگ کاسپاروف دروازه‌بان ذوب‌آهن نیز با مصدومیت مواجه شده و قرا است پزشکان ذوب‌آهن فردا در مورد وضعیت این دروازه‌بان نظر قطعی خود را اعلام کنند.

ذوب‌آهن از ساعت 22:15 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.