استان تهران - خبرگزاری مهر: رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز قدس گفت: فریاد استکبار ستیزی ملت ایران در روز قدس به گوش جهانیان خواهد رسید.

حجت الاسلام سید صالح یاسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قدس و آزادی بیت المقدس هدف و آرزوی قلبی تمام آزادیخواهان جهان است و راهپیمایی روز جهانی قدس ضرورت آزادی قدس شریف را بار دیگر به جهانیان یادآور می شود.

وی افزود: ابتکار امام عظیم الشأن در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهان قدس، حرکتی ارزشمند و مهم در تاریخ سیاسی جهان بوده و هست و همواره بزرگان و اندیشمندان جهان از این بصیرت امام راحل به نیکی یاد می کنند.

یاسینی ادامه داد: در روز قدس فریاد استکبار ستیزی ملت ایران و ملت های مسلمان به گوش جهانیان خواهد رسید و حضور در راهپیمایی روز جمعه، این پیام را به تمام جهان مخابره خواهد کرد که فلسطین تنها نیست و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان در کنار مبارزان فلسطینی قرار دارند.

امام جمعه خاورشهر در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشورهای اسلامی یادآور شد: امروز مصر گرفتار جنگ داخلی است، سوریه صحنه نبرد تروریست های مزدور غرب با جبهه مقاومت است، بحرین محل قتل عام شیعیان شده است، عراق و پاکستان و افغانستان اسیر بمبگذاری القاعده ونیروهای تندرو است.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس پیام وحدت و یکپارچکی مسلمانان را فریاد می زند. روزی که مسلمانان در صفی واحد خواستار محو اسراییل از صفحه روزگار می شوند.

حجت الاسلام یاسینی در پایان از ملت شریف ایران اسلامی دعوت کرد تا هر چه باشکوهتر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و باردیگر روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش بگذارند.