۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

با صدور بيانيه اي/

جامعه فرهنگيان خراسان شمالي بر حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد

جامعه فرهنگيان خراسان شمالي بر حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس تاكيد كرد

بجنورد - خبرگزاري مهر: جامعه فرهنگيان و دانش آموزان خراسان شمالي با صدور بيانيه اي بر حضور پرشور آحاد مردم در راهپيمايي روز قدس سال جاري تاكيد كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بیانیه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان خراسان شمالی به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردم علیه اسرائیل غاصب با شعارهای ضد صهیونیستی است.

این بیانیه می‌افزاید: روز جهانی قدس یادآور یک فراخوان 34 ساله است که از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به جهانیان آزاده ابلاغ شد.

این بیانیه تصریح می‌کند: اکنون پس از گذشت 34 سال، پرچم آزادگی اسلامی در سرزمین‌هایی که سال‌ها در اسارت طاغوت بوده‌اند، به اهتزاز درمی‌آید. تا امت بیدار روزهایی روشن را تجربه کنند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: روز قدس روز خروش آزادگان جهان علیه اشغالگرى و تجاوز سازمان‌یافته است. روز قدس روز تجلیل از مقاومت و دفاع از مظلوم است.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: حضرت امام (ره) فرمود: ما از مظلوم دفاع مى‌کنیم و بر ظالم مى‌تازیم و به راستى کیست که نداند ملت ستمدیده فلسطین و قدس عزیز نماد مظلومیت و رژیم اشغالگر صهیونیستى سمبل تجاوز و سرکوب در جهان معاصر است.

همچنین در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم غاصب و تروریستی و اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که در توحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده‌اند.

در پايان این بیانیه آمده است: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان خراسان شمالی همچون سنوات گذشته دوشادوش ملت شریف و بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و از مردم فهیم، آگاه و عدالت طلب ایران اسلامی دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 2107278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha