شاهرود - خبرگزاری مهر: از سطح شهرستان های استان سمنان خبر می رسد سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مردم مومن، متدین، انقلابی و روزه دار بار دیگر خودنمایی کرد و حماسه دیگری را در مواجهه با مدعیان دروغین حقوق بشر و عدالت انسانی در دنیا خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، امت اسلامی دست به دعا بر می دارد و از خدا می‌خواهد که روشن‌ترین صبح عالم طلوع کند و بر این شب های تار و ظلمانی مُهر پایان بزند و راه ستمکاری و جنایت استعمارگران و ظالمان را ببندد و منجی مهربانمان را برساند، امروز دل های پاک مسلمانانِ روزه دار بعد از فریاد های حمایت خود از مسلمانان مظلوم فلسیطن، سوریه و مصر در نمازی خالصانه و نورانی از خدا می خواهد که " اللّهُّمَ اَصْلْح کُلَّ فاسِدٍ مِن اُمُورِ الْمُسْلِمین".

مردم شاهرود در روزِ بزرگِ جهانیِ قدس پرده از همه شعارهای بی اساس و توخالی و جذابی چون دموکراسی، دفاع از حقوق بشر، آزادی و صلح و امنیّت جهانی که تنها پرده‌ای زیباست که بر روی جنایت ها، غارت ها و خودکامگی های بی پایان سیاه دلان استعمارگر کشیده شده بر داشتند.

حضور با شکوه مردم شاهرود در راهپیمایی روز قدس با شعارهای "وحدت، راه و رسم مؤمنان است، وحدت، خار چشم دشمنان است"، " خامنه‌ای رهبر مسلمین است، باعث افتخار مؤمنین است"، "ما ملّت مسلمان، در راه دین فدائیم، بر ضدصهیونیست و بر ضدآمریکاییم " یک بار دیگر یادآور راهپیمایی های انقلابی این مردم بر ضد رژیم پهلوی بود و مردم غیور شاهرودی ثابت کردند همانگونه که کشور خود را از یوغ ستم و تباهی رژیم منحوس پهلوی و دست پنهان دیکتاتوری آمریکا و انگلیس نجات دادند تلاش می کنند تا فلسطین و مردم مسلمان آن را نیز از چنگال استعمارگران صهیونیست رهایی بخشند.

غیور مردان دامغانی نیز با حضور چشمگیر و دشمن هراس خود در راهپیمایی این روز بزرگ به دعوت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند تا به آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام طاغوت تبدیل شوند.

دامغانی ها با فریاد های "امروز روز ذلّت آمریکاست، پایان اقتدار خودکامه‌هاست"، "امروز روز قدس و روز دین است، تَجلّی قدرت مسلمین است"، "ای رهبر آزاده‌، آماده‌ایم، آماده"، "امروز روز وحدتِ اُمت است، وحدتِ اُمت، باعث رحمت است" فریادهای خشم خود را بر سر آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب فرود آوردند.

آسمان گرمسار نیز امروز از نور اسلام خواهی لبریز شد و در صبح ترین روز سال به یمن روشنای این نورِ درخشان، سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین این خطه، دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را بر باد داد.

فریاد های یکپارچه "این خیزش و بیداری مسلمین، مژده دهد آزادی فلسطین"، "عزت و سربلندی، در سایه‌ اسلام است، تفرقه و اختلاف، پیروی از شیطان است"، " امروز روز شادی ملّت‌هاست، پایان سلطه ابرقدرت‌هاست"، "قدس دلِ تپنده زمین است، حُرمتِ مرز و بومِ مسلمین است"، "در آخرین جمعه ماه صیام، زنده شود دوباره نام امام" کوچه پس کوچه های شهر را فرا گرفت و بار دیگر به دنیا ثابت کرد ایران ایستاده است و تا نام امام زمان (عج) بر آن حکومت می کند برای تحقق حکومت عدل الهی پافشاری و مبارزه خواهد کرد.

ملت هوشیار و سرافراز شهرستان سرخه نیز در این هنگامه بزرگ امتحان انسانیت و عدالت در شناخت دشمن اصلی خود یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون‌‌‌آشام آگاهانه قدم به میدان گذاشته با گام هایی استوار و محکم فریاد "ما بنده خدا و حق‌شناسیم، از دشمنان خود نمی‌هراسیم"، "با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله‌ی مسلمین" ، "فریاد ما را بِشنود، اسرائیل، باید که از بین برود، اسرائیل" سر دادند.

مردم دیگر شهرها و روستاهای استان نیز ندای "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل"، "دفاعِ از فلسطین، باعث عزّت ماست، نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست"، "آمریکا ـ اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است" را چنان خروشان سر دادند که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دروغ ابرقدرت ها باقی نماند.

برچسب‌ها