سرمربی تیم شنای ناشنوایان گفت: سطح مسابقات شنای المپیک ناشنوایان بسیار بالا بود و به همین خاطر همین که ورزشکاران ما رکورد ورودی المپیک را زدند برای ما موفقیت به حساب می‌آید.

علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به صوفیه بلغارستان، درباره عملکرد تنها شناگر ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان، اظهار داشت: ما در ایران نه مسابقات قهرمانی کشور داشتیم و نه اعزام به اردوهای خارجی. ما فقط با یک ورزشکار پنج یا شش ماه کار کردیم تا برای المپیک آماده شود.

وی افزود: همین که ورزشکار ما موفق شد رکورد ورودی المپیک را بزند، برای ما موفقیت است. از طرف دیگر سطح مسابقات شنای ناشنوایان در المپیک بالا بود و مطمئنا شناگران تیم ملی ایران هم نمی‌توانند با ناشنوایان سایر کشورها رقابت کنند.

سرمربی شنای ناشنوایان ایران، خاطرنشان کرد: شنا یک ورزش زمان‌بر است و با چند ماه کار کردن نمی‌توان در این رشته، قهرمان تحویل جامعه داد. به هر حال المپیک شروع خوبی برای ما بود و نیاز است تا یک کار چهار ساله را برای المپیک بعدی شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات المپیک ناشنوایان تا روز یکشنبه 13 مردادماه ادامه دارد. قاسم مقیسه تنها نماینده شنای ایران موفق نشد در المپیک به مرحله نهایی صعود کند.

برچسب‌ها