دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان درحالی پنجشنبه شب با تساوی بدون گل به پایان رسید که اتوبوس حامل بازیکنان و هواداران با سنگ مورد هجوم قرار گرفت که این اتفاق باعث آسیب‌دیدگی تعدادی از هواداران داماش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اتوبوس حامل بازیکنان و هواداران تیم فوتبال داماش گیلان پس از دیدار با ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی برخی تماشاگران منتسب به تیم ملوان بندرانزلی دچار خسارت شد.

این اتوبوس‌ها که حامل بازیکنان و هواداران داماش گیلان بودند، در مسیر بازگشت به شهر رشت با سنگ مورد هجوم قرار گرفتند که ضمن شکسته شدن شیشه‌ها و آسیب‌دیدگی بدنه، تعدادی از هواداران داماش هم دچار صدمه‌دیدگی شدند.

علی احمدی سراوانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این اتفاقات اظهار داشت: متاسفانه بعد از پایان دیدار ملوان و داماش، اتوبوس‌های بازیکنان و هواداران تیم داماش از سوی هواداران ملوان مورد حمله قرار گرفت که در این بین چندین هوادار ملوان دچار مصدومیت شدند، هرچند جای شکرش باقی است که صدمات آنها جدی نبود و همچنین آسیبی هم به بازیکنان تیم وارد نشد.

وی با ابراز تعجب از اظهارات اسماعیل حسن‌زاده در خصوص اینکه دربی گیلان بدون حاشیه برگزار شد، تاکید کرد: متاسفانه حواشی و فحاشی‌های صورت گرفته از سوی هواداران منتسب به باشگاه ملوان در ورزشگاه تختی انزلی، برخلاف صحبت رئیس کمیته انضباطی، بیش از 2 - 3 سال گذشته بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش در ادامه یادآور شد: فصل پیش باشگاه داماش به خاطر فحاشی‌ هوادارانش در ورزشگاه تختی با محرومیت مواجه شد اما آقای حسن‌زاده به فحاشی‌های صورت گرفته به تیم داماش و خصوصا علیه مهدوی و جهانگیر عسگری واکنش نشان نداد.

احمدی سراوانی همچنین گفت: جایی باید مقابل این پلشتی‌ها در فوتبال گرفته شود و برخورد جدی با آنها صورت گیرد. اینکه بخواهیم با برخی صحبت‌ها اتفاقات رخ داده را نادیده بگیریم، درست نیست.

در زیر عکس‌هایی از شکسته شدن شیشه اتوبوس‌های حامل اعضای تیم و هواداران داماش و مصدومیت هواداران این تیم گیلانی را ملاحظه می‌کنید: