۴ مرداد ۱۳۹۲، ۲:۲۲

انگین فیرات:

اشتباهات زیادی داشتیم/ داماش و طرفدارانش فشار زیادی به ما وارد کردند

اشتباهات زیادی داشتیم/ داماش و طرفدارانش فشار زیادی به ما وارد کردند

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز با اشاره به این نکته که دیدار این تیم برابر داماش گیلان دو نیمه متفاوت داشت، گفت: ما در این بازی اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم و فضاهای زیادی را در اختیار حریف قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و سایپا البرز در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید به خاطر مهمان نوازی مردم رشت تشکر کنم، ضمن اینکه باشگاه داماش هم یک زمین تمرین در اختیار ما قرار داده بود  که جای تقدیر دارد.

وی افزود: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول خوب بودیم ولی از موقعیت‌هایمان به خوبی نتوانستیم استفاده کنیم. اما در وقت دوم اشتباهات تاکتیکی زیادی داشتیم و به حریف فضا دادیم. آنها با روی آوردن به توپ‌های بلند به ما فشار وارد کردند که این فشار با حمایت طرفدارانش مضاعف شده بود.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: وقتی یک بر صفر جلو افتادیم باید راحت‌تر بازی می‌کردیم و  بازی را به نوعی اداره می‌کردیم، ولی استرس داشتیم. داماش با کمک طرفداران فشار آورد و ما هم در دفاع اشتباه کردیم تا در آخرین لحظات گل را دریافت کنیم.

وی همچنین درباره اتفاقات حاشیه‌ای این بازی که دو بار باعث قطع مسابقه توسط وی شد نیز گفت: به طور کلی از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. گل خوردن در وقت اضافی تلخ است. بر اساس قانون طرفداران داماش نباید پشت نیمکت ما می‌نشتند و از طرفی آنها دو بار در چشم من و دروازه‌بان تیم سایپا لیزر انداختند که این کار با روح جوانمردانه فوتبال منافات دارد.

فیرات همچنین گفت: تیم ما شبیه بازی تدارکاتی عمل نکرد. باید حق داماش هم داده شود آنها با دل و جان بازی کردند. این تیم اگر همین گونه بازی کند بیشتر تیم‌ها را خواهد برد.

کد خبر 2104273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha