تیم ملی بسکتبال مالزی با متحمل شدن شکست برابر تایلند و کسب عنوان پانزدهم به کار خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب روز نخست از مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا و برای تعیین رده‌بندی تیم‎های سیزدهم تا پانزدهم، روز دوشنبه دو تیم مالزی و تایلند که در پایان مرحله مقدماتی در رده‌های چهارم گروه‌های C و D قرار گرفته بودند، به مصاف هم رفتند. این بازی که در سالن بسکتبال مانیل برگزار شد، در پایان چهار کوارتر با برتری 71 بر 56 تایلند همراه شد.

بازیکنان تیم ملی بسکتبال تایلند کوراتر های اول، سوم و چهارم این دیدار را با نتایج (22 بر 7)، (17 بر 14) و (23 بر 15) به سود خود تمام کردند و تنها کوارتر دوم را با نتیجه (20 بر 9) واگذار کردند.

در هر صورت مالزی با متحمل شکست در این دیدار با مجموع چهار باخت و کسب عنوان پانزدهم به کار خود در این دوره از مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا پایان داد. این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات نیز در مصاف با تیم‌های ایران، چین و کره‌جنوبی متحمل شکست شده بود.

تیم ملی بسکتبال تایلند هم که با شکست دادن مالزی، به نخستین برد خود در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان آسیا دست یافت، امروز سه‌شنبه برای کسب عنوان سیزدهم به مصاف عربستان، تیم چهارم گروه A می‌رود.