صمد نیکخواه بهرامی در جریان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و بحرین با کسب 17 امتیاز و تاثیرگذاری 24 امتیازی بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان بود. در میان بازیکنانی ذخیره‌ای که در این بازی به کار گرفته شدند، سهراب‌نژاد همچون دیدار برابر هند بهترین عملکرد را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دیدار تیم ملی بسکتبال در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا امروز سه شنبه مقابل بحرین برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه 75 بر 56 به برتری دست یافتند و روند دیدارهای بدون باخت خود در این رقابت‌ها را ادامه دادند.

در دیدار مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال همچون دیدارهای گذشته بازی را با ترکیب اصلی یعنی حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، مهدی کامرانی و اوشین ساهاکیان آغاز کرد و به تناوب موقعیت حضور در زمین را در اختیار هفت بازیکن دیگر تیمش هم قرار داد. بر این اساس هر دوازده بازیکن تیم ملی بسکتبال در پیروزی به دست آمده مقابل بحرین سهم داشت.

در این میان اما صمد نیکخواه بهرامی بیشتر از دیگر هم تیمی‌هایش در کسب امتیاز موفق بود. این بازیکن در این بازی 17 امتیاز به دست آورد و تاثیرگذاری 24 امتیازی داشت و از این دو حیث نسبت به دیگر هم تیمی‎هایش بهتر کار کرد و این در حالی است که مدت زمان حضور صمد نیکخواه بهرامی در زمین از برخی هم تیمی‌هایش کمتر هم بود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران امروز 23 دقیقه بازی کرد و علاوه بر عملکردی که در کسب امتیاز و تاثیرگذاری در زمین داشت، 6 ریباند، 5 پاس منجر به گل و 2 توپ ربایی هم در کارنامه خود ثبت کرد.

حامد آفاق دیگر بازیکن برتر تیم ملی بسکتبال در دیدار برابر بحرین بود که طی مدت زمان 17 دقیقه حضور در زمین 15 امتیاز گرفت و تاثیرگذاری 20 امتیازی، 3 پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و 2 ریباند هم داشت.

اوشین ساهاکیان در میان دیگر بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال 29 دقیقه و بیشتر از همه مقابل بحرین بازی کرد اما فقط 4 امتیاز گرفت و تاثیرگذاری 15 امتیازی داشت. او همچنین 10 ریباند، 3 پاس منجر به گل در کارنامه عملکرد خود ثبت کرد.

در دیدار دو تیم ملی بسکتبال ایران و بحرین مهدی کامرانی و حامد حدادی هر یک 9 امتیاز کسب کردند و به ترتیب تاثیرگذاری 19 امتیازی داشتند. این دو بازیکن به ترتیب 18 و 17 دقیقه فرصت بازی پیدا کردند.

حامد سهراب‎نژاد همچون دیدار برابر هند بهترین بازیکن ذخیره تیم ملی بسکتبال بود. این بازیکن در دیدار امروز مقابل بحرین 14 امتیاز گرفت و تاثیرگذاری 15 امتیازی داشت.