سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه او تشخیص می‌دهد چه کسی درون دروازه این تیم قرار بگیرد، گفت: باید برای دیدار آینده‌مان تلاش بیشتری کنیم و ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل بندرانزلی، در نشست خبری حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار ما مقابل ملوان تحت تاثیر بازی با سایپا بود. سایپا در خانه خود به راه‌آهن باخته بود و این بخش روانی برای بازی قبل ما بود.

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر ملوان و راه‌آهن همیشه ملوان با تک گل جلال رافخایی ما را شکست می‌داد و پیروز میدان بود. در این بازی هم رافخایی موقعیت داشت اما مدافعان ما نگذاشتند که او به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد: بازی در اختیار ما بود و ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم که نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کرده و آن را به گل تبدیل کنیم، بنابراین باید برای دیدار آینده‌مان تلاش بیشتری کنیم و ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا وحید طالب‌لو از نظر روحی یا فنی مشکل دارد که درون دروازه قرار نمی‌گیرد؟، تصریح کرد: شما چرا نمی‌پرسید، حامد فلاح خوب کار کرده است. حامد در این بازی بسیار خوب بود و این تشخیص من بود که این دروازه‌بان درون دروازه قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه در نیمه اول فاصله بین خطوط راه‌آهن بسیار زیاد بود و همین مسئله باعث شد تا ملوان موقعیت‌های بهتری داشته باشد، یادآور شد: به نظرم در نیمه اول فاصله مهاجمان و هافبک‌های ما زیاد نبود و اگر ملوانی‌ها موقعیتی هم به دست آوردند، یکی از دلایلش آن بود که دو بار بازیکنان ما با یکدیگر قاطی کرده و این موقعیت را به حریف دادند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پایان گفت: نیمه اول هجومی‌تر بودیم و همین مسئله باعث شد تا فاصله اندکی بین خط هافبک و مهاجمان ما ایجاد شود.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که سه‌شنبه شب در ورزشگاه تختی برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.