۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۳۰

حسین خطیبی:

باید 4 گل به سپاهان می‌زدیم/ از نظر من و کادر فنی، برنده هستیم

باید 4 گل به سپاهان می‌زدیم/ از نظر من و کادر فنی، برنده هستیم

تبریز - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز از عملکرد شاگردان خود در دیدار برابر سپاهان به نیکی یاد کرد و گفت: ما در این بازی دست کم باید 4 گل به سپاهان می‌زدیم ولی فرصت‌ها را با بدشانسی از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر ضمن بیان مطلب فوق عنوان داشت: به نظرم در این دیدار بازیکنان ما شاهکار کردند و نسبت به بازی‌های قبلی بسیار بهتر بازی کردیم. با این که 3 امتیاز را در دقایق پایانی با یک امتیاز عوض کردیم ولی از نظر من و کادر فنی برنده بازی بودیم.

وی افزود: ما 7 موقعیت گل صد در صد داشتیم که باید دست کم 4 گل باید به سپاهان می‌زدیم ولی با بدشانسی فرصت‌ها را از دست دادیم. سپاهان کاملا تحت کنترل بازیکنان ما قرار داشت. در واقع 80 درصد کل بازی هم از نظر مالکیت توپ و هم تاکتیک از آن ما بود.

مربی تیم گسترش‌فولاد تبریز درباره فرصت‌های زیادی که توسط مهاجمان این تیم هدر رفت، گفت: بازیکنان ما در دیدارهای بعد با تجربه‌تر می‌شوند و مثل این بازی احساسی عمل نخواهند کرد تا در دقایق پایانی بتوانیم برتری خودمان را حفظ کنیم.

حسین خطیبی درباره حضور رسول خطیبی در ترکیب تیم خاطرنشان کرد: احساس کردیم تیم ما در دقایق پایانی خود به خود عقب می‌کشد، برای همین رسول را به بازی فرستادیم تا از نزدیک به بازیکنان دستورات لازم را ارایه کند و به نوعی بازی را اداره کند.

وی در خصوص داور این دیدار نیز خاطرنشان کرد: داور تحت تاثیر نام سپاهان قرار داشت و بسیار بی‌تجربه عمل کرد. به نظرم داور تنها در یک مورد به بازیکنان ما کارت زرد درست داد و در بقیه موارد اشتباه کرد.

این مربی در واکنش به ادعای سرمربی سپاهان که بازیکنان تیم گسترش فولاد بیش از حد تمارض می‌کردند، گفت: در این دیدار سپاهان خشن بازی می‌کرد و بازیکنان ما بی‌جهت به زمین نمی‌افتادند. آنها واقعا مصدوم می‌شدند. برای تیم سپاهان متاسفم که اخلاق را در این دیدار رعایت نکرد.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولادتبریز و سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر درحالی سه‌شنبه شب با تساوی یک بر یک به پایان رسید که تیم سپاهان در دقیقه 1+90 توسط محمد غلامی به گل تساوی دست یافت.

کد خبر 2111560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha