۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱:۳۹

منصور ابراهیم‌زاده:

باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم/ دروازه‌بان تیم را من انتخاب می‌کنم

باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم/ دروازه‌بان تیم را من انتخاب می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه او تشخیص می‌دهد چه کسی درون دروازه این تیم قرار بگیرد، گفت: باید برای دیدار آینده‌مان تلاش بیشتری کنیم و ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل بندرانزلی، در نشست خبری حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار ما مقابل ملوان تحت تاثیر بازی با سایپا بود. سایپا در خانه خود به راه‌آهن باخته بود و این بخش روانی برای بازی قبل ما بود.

وی ادامه داد: در چند بازی اخیر ملوان و راه‌آهن همیشه ملوان با تک گل جلال رافخایی ما را شکست می‌داد و پیروز میدان بود. در این بازی هم رافخایی موقعیت داشت اما مدافعان ما نگذاشتند که او به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد: بازی در اختیار ما بود و ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم که نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کرده و آن را به گل تبدیل کنیم، بنابراین باید برای دیدار آینده‌مان تلاش بیشتری کنیم و ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا وحید طالب‌لو از نظر روحی یا فنی مشکل دارد که درون دروازه قرار نمی‌گیرد؟، تصریح کرد: شما چرا نمی‌پرسید، حامد فلاح خوب کار کرده است. حامد در این بازی بسیار خوب بود و این تشخیص من بود که این دروازه‌بان درون دروازه قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه در نیمه اول فاصله بین خطوط راه‌آهن بسیار زیاد بود و همین مسئله باعث شد تا ملوان موقعیت‌های بهتری داشته باشد، یادآور شد: به نظرم در نیمه اول فاصله مهاجمان و هافبک‌های ما زیاد نبود و اگر ملوانی‌ها موقعیتی هم به دست آوردند، یکی از دلایلش آن بود که دو بار بازیکنان ما با یکدیگر قاطی کرده و این موقعیت را به حریف دادند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پایان گفت: نیمه اول هجومی‌تر بودیم و همین مسئله باعث شد تا فاصله اندکی بین خط هافبک و مهاجمان ما ایجاد شود.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و ملوان بندرانزلی در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که سه‌شنبه شب در ورزشگاه تختی برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2111567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha