روز دوم از هفتمین دوره رقابتهای ووشو جوانان قهرمانی آسیا با کسب یک نشان طلا و یک برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود تا جمع مدالهای کشورمان در این دوره به عدد شش برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که در مانیل فیلیپین جریان دارد، هانیه رجبی و زهرا کیانی موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شدند. امروز جمعه در رقابتهای نوبت صبح و در بخش تالو هانیه رجبی که روز گذشته در فرم "چانگ چوان قدیم" موفق به کسب مدال برنز شده بود در فرم "گون شو" گروه سنی A  با کسب امتیاز 9/26 در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا دست یافت. بعد از طلای عزیزخانی این دومین نشان زرین ووشوکاران کشورمان در مانیل است. در این فرم نماینده اندونزی با امتیاز 9/25 نقره گرفت و تالوکار مالزی با امتیاز 9/24 به نشان برنز رسید.

همچنین در فرم "چانگ چوان" گروه سنی B زهرا کیانی با کسب امتیاز 9/07 در مکان سوم ایستاد و نشان برنز دریافت کرد. در این فرم نماینده چین با امتیاز 9/32 طلا گرفت و شرکت کننده اندونزی با 9/20 به مدال نقره دست یافت.

با احتساب این دو مدال جمع مدالهای کشورمان به عدد شش رسید. دو طلای رجبی و عزیز خانی، دو نقره مجیری و پورگنجی و دو برنز رجبی و کیانی حاصل تلاش جوانان ووشو تا اینجای کار در رقابتهای قهرمانی آسیا می باشد. این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.