۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰

ووشو جوانان آسیا - فیلیپین

 سلیمی، میرزایی، دوزینی و قزل سفلو به مدال طلا دست يافتند/ محمدی نقره گرفت

 سلیمی، میرزایی، دوزینی و قزل سفلو به مدال طلا دست يافتند/ محمدی نقره گرفت

در ادامه روز پایانی رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان آسیا پنج نماینده ایران در بازیهای نهایی رقابتهای ساندا موفق به کسب چهار نشان طلا و یک نقره شدند تا مجموع مدالهای ایران به عدد 18 مدال برسد.  

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمی در فینال وزن 52- کیلوگرم ابتدا نماینده مالزی را شکست داد و سپس با برتری مقابل حریفی از کره جنوبی به دیدار پایانی راه يافت. وی برای کسب مدال طلا به مصاف ووشوکاری از فیلپین رفت و بعد از آنکه راند اول به حریف واگذار کرد در دو راند بعدی پیروز از میدان خارج شد و در نهایت به مدال طلا دست يافت.
 
همچنین یزدان میرزایی با پیروزی مقابل سانداکار ویتنام پنجمین مدال طلای ایران را به ارمغان آورد. وی که با برتری مقابل حریفانی از کره جنوبی و چین به این مرحله رسیده بود در فینال وزن 60- کیلوگرم در 2 راند متوالی سانداکار ویتنام را شکست داد و یک مدال طلای دیگر برای کشورمان کسب کرد.  
 
جواد قزل سفلو وزن 65- کیلوگرم هم در بازی نهایی موفق شد در دو راند متوالی نماینده کره جنوبی را شکست داد و ششمین طلای تیم ملی کشورمان را کسب کرد. وی پس از پیروزی مقابل نمایندگان هند و اندونزی به فینال رسیده بود.  
 
ابوالفضل دوزینی در وزن 75- کیلوگرم که با شکست نماینده قزاقستان به فینال رسیده بود در این مرحله هند را نیز از پیش رو برداشت و به مدال نقره دست يافت. ضمن اینکه عماد محمدی پیکار نهایی را به حریف چینی خود واگذار کرد و به نشان نقره بسنده کرد. 
 
بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با 18 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد. هفت مدال طلای ابوالفضل دوزینی ، یزدان میرزایی ، جواد قزل سفلو ، افشین سلیمی ، کوثر رفیعیان، هانیه رجبی و  محمد رضا عزیزخانی ، پنج نقره ، عماد محمدی ، محمد علی مجیری، فاطمه پورگنجی، زهرا کیانی و تیم دوئیلین و شش برنز رجبی (دو مدال) شاکریان، سهرابی، کیانی و بدیعی  مجموع مدالهای ایران در این دوره از مسابقات است.
 
 

 

کد خبر 2113328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha