۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

سردار رادان خبر داد؛

طرد ۲ میلیون نفر از اتباع بیگانه تا پایان سال

طرد ۲ میلیون نفر از اتباع بیگانه تا پایان سال

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تا پایان سال ۲ میلیون نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که از مسیرهای غیر قانونی وارد شده و اسکان و اشتغال پیدا کرده‌اند حتماً جمع‌آوری و طرد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت برخورد بااتباع غیر مجاز اظهار داشت: یکی از مسائل و دغدغه‌ها برای بعضی از نمایندگان مجلس موضوع اتباع بیگانه و غیر مجاز بود.

وی افزود: برابر قولی که داده‌ایم و صحبت‌هایی که کردیم تا پایان سال دو میلیون نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که از مسیرهای غیر قانونی وارد شده و غیر قانونی اسکان و اشتغال پیدا کرده‌اند مورد رسیدگی قرار می‌گیرند، و جمع‌آوری و طرد می‌شوند.

سردار رادان در پایان تاکید کرد: اتباعی که قانونی وارد کشور شده و اسکان پیدا کرده و اشتغال دارند، مهمان ما هستند و سایه و چتر امنیت بر سر آن‌ها هم گسترانیده شده است و از حمایت انتظامی هم برخوردارند.

کد خبر 6266030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      4 1
      خدا قوت خدا کند حرفتان حرف باشد چون خواسته مردم شریف،ایران است افقانی چه با مجوز یا بدون مجوز اخراج مردم خسته هستند هرجا پا میزاریم افقانی افقانی اخراج اخراج
    • ناشناس US ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      4 4
      سردار شما را به خدا قسم میدهم همه ی اتباع مجاز و غیر مجاز را اخراج کنید. بیکاری، کمبود آب، گرانی مواد غذایی، گرانی کرایه خانه...... بدلیل حضور اتباع خارجی است. همه شان را اخراج کنید اتباع ایران را دریابید و اتباع افغان را اخراج نمایید.
    • نا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      3 1
      سردار آفرین برشما اخراج ۱۰ میلیون افغانی دیگه بسه مردم خسته شدن مهمان نوازی
    • رضا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      0 0
      سلام شما اتباع میگیرن ردشون میکنی کشورشان دوباره از افغانستان میان ایران هنوز نرسیده برگشتن جلوی شوتی بار افغان میزنن گرفت
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      0 0
      ازاول سال همین راشنیدیم سالی دومیلیون ؟؟،؟سالی دومیلیون میرند پنج میلیون میان