عضو تیم جودو نوجوانان ایران که با سه پیروزی متوالی و یک شکست شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش می کرد مقابل نماینده کرواسی بازنده شد و در نهایت عنوان هفتم را کسب کرد.  

به گزارش خبرگزاری مهر، سبحان رسولی با سه پیروزی، دو شکست و ایستادن در مکان هفتم جهان به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد. وی در وزن 73- کیلوگرم دور نخست "بارتلی" از ساموا را با ضربه فنی شکست داده و سپس برابر "مورتدا" از الجزایر پیروز شده بود. این عضو تیم ملی کشورمان در سومین مبارزه خود  "توشین تاگس بایمبا" از مغولستان را ضربه فنی کرد و به مرحله یک هشتم راه يافت.
 
رسولی در این مرحله  مقابل "رمضانوف" از روسیه ضربه فنی شد و به گروه بازنده ها رفت. سرگروه تیم ملی کشورمان در گروه بازنده ها شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش کرد که در اولین دیدار به مصاف "کواچ" از کرواسی رفت و در حالی که یک امتیاز " وازاری" از حریف خود پیش بود در فاصله 53 ثانیه به پایان مبارزه ضربه فنی شد و در نهایت عنوان هفتم را کسب کرد. 
 
رشنونژاد و خجسته در دو روز نخست این مسابقات از دور مسابقات کنار رفتند. فردا شنبه در روز پایانی این مسابقات رامین صفویه و حسین عربی به دیدار رقبای خود می روند. این دوره از مسابقات پنجشنبه گذشته در میامی آمریکا با حضور 536 جودوکار از 80 کشور آغاز شده و فردا شنبه به پایان می رسد.