بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته پنجم نهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استان با برگزاری چهار دیدار در شهرهاي مختلف استان پیگیری شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته پنجم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالی پس از وقفه ای یک ماهه در این مسابقات به خاطر ماه مبارك رمضان، طي روزهاي پنج شنبه و جمعه، مصادف با بيست و چهارم و بيست و پنجم مرداد ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

وی با بيان اين كه پنج شنبه در روز نخست رقابت ها از ساعت هفده پاسارگاد جاجرم در زمین چمن هنرستان امیرکبیر این شهر میزبان شهرداری آشخانه بود، اظهار داشت: اين بازي در پايان 90 دقيقه با نتيجه تساوي دو بر دو خاتمه يافت.

به گفته جعفرزاده در روز دوم این مسابقات نیز در روز جمعه از ساعت هفده ابومسلم اسفراین میزبان استقلال نوین رده سومی بود كه اين ديدار نيز با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

وي با اشاره به اين كه همزمان با اين بازي در فاروج نیز بربرقلعه بجنورد رده دومی میهمان تربیت این شهر بود، عنوان كرد: در اين ديدار تيم ميهمان موفق شد با حساب دو بر يك از سد ميزبان خود بگذرد و از رده سوم به رده نخست صعود كند.

جعفرزاده با بيان اين كه همچنین در همین ساعت شهرداری، دیگر تیم جاجرمی حاضر در رقابت های لیگ دسته یک استان در خانه پذیرای پیشگامان شیروان بود، گفت: اين ديدار هم با نتيجه يك بر صفر به نفع شهرداري جاجرم به پايان رسيد.

این مسئول اظهار داشت: در هفته پنجم این مسابقات تیم ماهان بجنورد که صدرنشین جدول رده بندی لیگ نیز هست، استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان كرد: بر اين اساس در پايان هفته پنجم نهمین دوره لیگ دسته یک فوتبال استان، تيم بربرقلعه بجنورد با 10 امتياز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد، ماهان بجنورد با 9 امتياز در جایگاه دوم ایستاده و شهرداري جاجرم نيز با همين امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر در مکان سوم جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت هجده هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه مي يابد.